جمعه 28 اردیبهشت 1403

بسیج مداحان

بسیج مداحان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دوره عمومی سواد رسانه‌ای ویژه مداحان سراسر کشور همراه با اعطای گواهی نامه به همت سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی کشور برگزار می‌شود. سرفصل‌های این دوره شامل رسانه‌ها، سواد رسانه‌ای و اصول آن، رژیم مصرف رسانه‌ای، الگوی مصرف رسانه، آداب مصرف رسانه و خانواده، آسیب‌های مصرف رسانه و تفاوت رسانه‌های جمعی با اجتماعی می‌شود. در این دوره محمد جوادی...

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به برگزاری چهارمین همایش نغمه سرایان اهل بیت کشور به میزبانی بندرعباس گفت: این آیین در واقع به نمایش گذاشتن صحنه‌ای از اتحاد و وحدت‌آفرینی و همچنین انسجام و برادری بین اقوام و مذاهب است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فرهنگی سازمان بسیج در نشست خبری با رسانه‌ها به تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر پرداخت.

خبرگزاری مهر

مشهد آیین رونمایی از کتاب صوتی «زهرا (س)، مولود وحی» به قلم آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، حوزه‌های علمیه و پژوهشگران تاریخ اسلام در برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: امشب در محل بیت الزهراء سردار سلیمانی با حضور تعدادی از مداحان و شاعران آیینی شب شعر برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سازمان بسیج مداحان به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: بصیرت مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی در 9 دی ماه 88 تجلی حماسه عاشورایی و بیعت پر افتخارشان با مقام عظمای ولایت و نقطه سرنوشت ساز مقابله با نظام استکبار، سلطه و فتنه‌های گوناگون شد. حماسه‌ای ماندگار و عبرت‌آموز...

خبرگزاری دانا

مصطفی فعله گری با بیان اینکه شهید سلیمانی تربیت شده مکتب حضرت امام خمینی (ره) و اهل بیت (ع) بود، گفت: مردمداری، دشمن شناسی، شهادت طلبی و صداقت از ویژگی های حاج قاسم بود.

خبرگزاری دانا

نمایش آئینی فرزند زهرا به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، از هفتم تا سیزدهم دی‌ماه در یزد به روی صحنه خواهد رفت.

خبرگزاری دانا

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) اجتماع بزرگ «بانوان فاطمی» در کرمانشاه برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انبارکی گفت: با همت بسیج حقوقدانان در سراسر کشور از ابتدای سال 99 بیش از 12 هزار زندانی آزاد شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنجم آذر سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است.