جمعه 28 اردیبهشت 1403

بسیج مداحان

بسیج مداحان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی طائب گفت: آمریکا از هیچکدام از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی به‌اندازه بعد معنوی و دینی آن مانند عاشورا و تاسوعا در هراس نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمارگفت:: آمریکا از هیچکدام از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی به‌اندازه بعد معنوی و دینی آن مانند عاشورا و تاسوعا در هراس نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمارگفت: پیام امروز ندای «هَل مِن ناصر یَنصُرُنی» یاری امام زمان (عج) و زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت است.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده عملیاتی قرارگاه سپاه در جنوب غرب تهران بزرگ از برقراری کامل امنیت در مسیر برگزاری مهمانی ده کیلومتری غدیر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

طی حکمی از سوی غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مصطفی خورسندی رئیس سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حالا طائب با آن طائب دو دهه پیش و حتی با آن طائب یکسال پیش هم تفاوت کرده است؛ تحلیل‌هایی مانند برادرش مهدی ارایه می‌کند و میل به سخنرانی در او بیشتر شده است. مشخص نیست که آیا او از این سیاست جدید قصد ورود به عرصه رسمی سیاست را دارد یا خیر.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طائب با آن طائب دو دهه پیش و حتی با آن طائب یکسال پیش هم تفاوت کرده است؛ تحلیل‌هایی مانند برادرش مهدی ارایه می‌کند و میل به سخنرانی در او بیشتر شده است. مشخص نیست که آیا او از این سیاست جدید قصد ورود به عرصه رسمی سیاست را دارد یا خیر

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: او 13 سال بر سازمانی ریاست می‌کرد که بسیاری آن سازمان و شخص طائب را قدرتمندتر از وزیر و وزارت اطلاعات ارزیابی می‌کردند. یکی از علل ایجاد چنین ذهنیتی را می‌توان دست باز این سازمان و همچنین عدم پاسخگویی این نهاد امنیتی به افکار عمومی دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در گزارش نخست صفحه اول امروز خود نگاهی به زندگی و سابقه حسین طائب، رئیس سابق اطلاعات سپاه داشته است.