دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

بنغازی

بنغازی

وب‌گاه مشرق نیوز

ساکنان پایتخت روسیه روز سوم فروردین شاهد بزرگترین عملیات ترویستی قرن خود بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، سران لیبی با تشکیل یک دولت واحد جدید موافقت کردند. «محمد منفی» رییس شورای ریاست جمهوری، «محمد تکالا» رییس شورای عالی دولتی و «آگیلا صالح» رییس مجلس نمایندگان در بنغازی در نشستی اعلام کردند که بر سر ضرورت تشکیل یک دولت واحد جدید که، کار نظارت بر انتخابات به تعویق افتاده را برعهده گیرد، توافق کرده اند. محمد منفی و محمد تکالا، رئیس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رؤسای شورای نمایندگان، ریاستی و شورای عالی لیبی بر سر لزوم تشکیل یک دولت یکپارچه به اتفاق‌نظر رسیدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسیح علینژاد عنصر وابسته به تروریست‌های ضد ایرانی، امسال نیز مانند سال گذشته «مهمان ویژه» کنفرانس امنیتی مونیخ بود؛ به همین مناسبت به برخی مواضع ویرانی‌طلبانه او پرداخته‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مسیح علینژاد» چهره بد نام ضدایرانی اپوزیسیون، امسال نیز همچون سال گذشته از مدعوین «کنفرانس امنیتی مونیخ» بود. این چهره ضد ایرانی و جنگ‌طلب، سال گذشته نیز پس از فروکش‌کردن اغتشاشات، در «کنفرانس مونیخ» حاضر شد و به همراه «حامد اسماعیلیون» عنصر وابسته به گروه تروریستی منافقین، خواهان ایجاد «منطقه پرواز ممنوع» در ایران، مشابه بنغازی (لیبی) و حمله به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نماینده تندرو جمهوری‌خواه آمریکا، خواهان برکناری رئیس مجلس نمایندگان این کشور شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از سیل شدید ناشی از طوفان دنیل، هواشناسی لیبی هشدار داد طی 2 روز آینده احتمال دارد مناطق جنوب غرب این کشور شاهد سیل باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا انقلاب فضاحت‌بار آمریکایی زن، زندگی، آزادی در ایران مثل لیبی نشد و برعکس پولهای ایران آزاد و در تمام مجامع اقتصادی - سیاسی منطقه‌ای و بین‌المللی از او استقبال شد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجسادی که در منطقه طوفان و سیل کشف شده است، در گورستان دسته جمعی که برای آنان آماده شده در مناطق روستایی شهر خاکسپاری می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، آیدار اغانین، سفیر روسیه در لیبی اعلام کرد که وزارت امور اضطراری روسیه به دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور چند فروند هواپیمای امدادرسانی خود را به مناطق سیل‌زده شرق لیبی ارسال می‌کند. وی در ادامه سخنان خود افزود: در راستای اجرای دستور ولادیمیر پوتین، روسیه چندین فروند هواپیمای امدادرسانی خود را به همراه چند تیم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هلال احمر لیبی اعلام کرد تعداد قربانیان سیل اخیر در شهر درنه در شرق لیبی به 11 هزار و 300 نفر افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هلال احمر لیبی اعلام کرد تعداد قربانیان سیل اخیر در شهر درنه در شرق لیبی به 11 هزار و 300 نفر افزایش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از الجزیره نوشت: وزیر کشور دولت منصوب شده از سوی پارلمان لیبی اعلام کرد که تاکنون 2 هزار و 958 جسد قربانیان سیل پیدا شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور دولت لیبی اعلام کرد، تاکنون حدود 3 هزار جسد قربانیان سیل پیدا شده است.