یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بنغازی

بنغازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت لیبی اعلام کرد، تاکنون حدود 3 هزار جسد قربانیان سیل پیدا شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مقام مسئول در اتحادیه بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر گفت که حدود 10 هزار نفر در پی سیل لیبی مفقود شده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور رئیس پارلمان لیبی اعلام کرد که تعداد قربانیان سیل در منطقه شرق لیبی از مرز 8 هزار نفر گذشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

طوفان ویرانگر «دنیل» تاکنون خسارات فراوانی در لیبی به جای گذاشته و شهر «دَرنه» در شرق این کشور به علت شکستن سدهای آن وخامت اوضاع را بدتر کرده و هزاران نفر از ساکنان این شهر ناپدید شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تلفات توفان دانیل در لیبی نزدیک به 3هزار کشته و بیش از 9 هزار مفقودی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس جمعیت هلال احمر با ارسال نامه‌ای رسمی‌به هلال احمر لیبی، برای اعزام تیم‌های درمانی و ارسال اقلام امدادی به منظور کمک به سیل‌زدگان شهر درنا و متاثرین از طوفان دانیل، اعلام آمادگی کرد. متن نامه به شرح ذیل است: جناب آقای عمر آگودا رئیس جمعیت هلال احمر لیبی جناب آقای رئیس. از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مایلم فرصت را غنیمت شمرده...

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت هلال احمر برای اعزام تیم‌های درمانی و ارسال اقلام امدادی به منظور کمک به سیل‌زدگان شهر درنا و متاثرین از توفان دانیل در لیبی اعلام آمادگی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «عبدالحمید الدبیبه» رئیس دولت وحدت ملی لیبی دوشنبه شب به دنبال جان باختن شماری از شهروندان لیبیایی در شرق این کشور بر اثر وقوع طوفان و جاری شدن سیل، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«عبدالحمید الدبیبه» رئیس دولت وحدت ملی لیبی دوشنبه شب به دنبال جان باختن شماری از شهروندان لیبیایی در شرق این کشور بر اثر وقوع طوفان و جاری شدن سیل، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: همزمان با مرگ پریگوژین که رخدادی قابل پیش بینی بود، میراث رهبر واگنر در خاورمیانه و آفریقا دستخوش تغییراتی شده است به طوری که کرملین با حمایت بازیگران دولتی و غیر دولتی که از حمایتشان برخوردار است، ضمن محدود کردن مانور اعضای پیشین تلاش دارد تا مزدوران تازه ای را در راستای اهداف خود و ذیل واگنر تعریف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادستان کل لیبی از تشکیل کمیته تحقیق درباره دیدار وزیر خارجه عزل شده این کشور با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «عقیله صالح» رئیس پارلمان لیبی بر مخالفت این کشور با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد. پس از افشای خبر دیدار غیررسمی «نجلاء المنقوش» وزیر امور خارجه لیبی با «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در روز یکشنبه در رُم پایتخت ایتالیا و به میزبانی وزیر خارجه این کشور، «عبدالحمید الدبیبه» نخست‌وزیر دولت وحدت ملی لیبی طی دستوری وزیر خارجه...

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: بی‌نظیر بوتو در تهران به شال خود بسنده نکرد در حالی که اکنون شال برای تعریف حداقلی حجاب زنان در ایران نه تنها برای میهمانان خارجی که درباره دختران جوان هم کفایت می‌کند و کل تهدیدات هر روزه بگیر و ببند و جریمه به خاطر همین شال است و دیگر خبری از اصرار بر حجاب برتر نیست.