دوشنبه 23 مهر 1403

بهای خون شهید سلیمانی آزادی قدس شریف است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بهای خون شهید سلیمانی آزادی قدس شریف است

بندرعباس - ایرنا - مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس گفت: بهای خون شهید سلیمانی آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب اسراییل خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین موسی خالصی روز پنجشنبه در آستانه روز جهانی قدس افزود: همانطور که «اسماعیل هنیه» رهبر سیاسی حماس عنوان کرد شهید سلیمانی شهید قدس است و یکی از آرزوهای این شهید بزرگوار آزادی قدس شریف بود. وی بیان داشت: همه ما می‌دانیم که تمام زحمات و برنامه‌ریزی‌های سردار سلیمانی برای هموار شدن این راه و برای نجات مردم مظلوم در مقابل دشمن غاصب و اشغالگر و رژیم سفاک اسراییل بود. مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس اظهارداشت: امروز بر هر مسلمانی لازم است که برای حمایت از مردم فلسطین متوجه وظیفه خود باشند، همانگونه که سردار پر افتخار ما حاج قاسم سلیمانی بخش عظیمی از عمر شریف خود را برای تحقق این آرمان بکار گرفت و جان خود را در این مسیر فدا کرد.

 تمام توان خود را برای حمایت از مردم فلسطین بکار ببندیم

حجت الاسلام خالصی یادآورشد: قدس نخستین قبله‌گاه مسلمانان است و ما برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین باید تمام توان خود را به کار ببندیم. وی دفاع از قدس را دفاع از مظلومیت و حق واقعی ملت مسلمان فلسطین دانست و بیان داشت: امروز دفاع از مردم فلسطین براساس اعتقادات ما و براساس این آیه از قرآن که فرمودند نه ظلم کنید و نه ظلم را بپذیرید، می باشد. مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس ابرازداشت: امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در پیامی خطاب به مسلمانان ایران و جهان آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند که این پیام در واکنش به حمله نیروهای اسراییلی، مسجد الاقصی و همچنین بمباران جنوب لبنان صادر شد. وی گفت: حال پس از گذشت بیش از 40 سال از صدور پیام امام راحل هنوز هم مردم مسلمان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در صحنه حاضر می‌شوند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*