شنبه 14 مهر 1403

بهترین فوتسالیست جهان: انتظار توجه بیشتری از باشگاهم داشتم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بهترین فوتسالیست جهان: انتظار توجه بیشتری از باشگاهم داشتم

تهران - ایرنا - «ریکاردینیو» کاپیتان تیم ملی فوتسال پرتغال گفت: از رفتار باشگاه سرخورده شدم و انتظار توجه بیشتری از آن‌ها داشتم.

فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتسال بعد از اتمام قرارداد خود با باشگاهش به فرانسه می‌رود و دوران بازیگری خود را در تیم اکسس پاریس ادامه می‌دهد. نحوه برخورد باشگاه موویستار اینتر با ستاره فوتسال پرتغال در دوران قرنطینه، او را به واکنش وا داشته است. قرارداد ریکاردینیو با باشگاهش در تیرماه به پایان می‌رسد.

«ریکاردو فیلیپه داسیلوا براگا» ملقب به «ریکاردینیو» در مصاحبه‌ای در مورد تیم خود یعنی موویستار اینتر، اظهار داشت: از رفتاری که باشگاه با من داشته ناراحت هستم زیرا در زمان قرنطینه فقط در همان هفته نخست با من تماس گرفتند و در حال حاضر نمی‌دانم بازیکن اینتر هستم یا نه. آیا من شایسته خداحافظی به این شکل هستم؟ من انتظار توجه بیشتری از باشگاه داشتم. از رفتار باشگاه سرخورده شدم اما همیشه بخاطر دورانی که اینجا حضور داشتم سپاسگزار خواهم بود.

وی در خصوص پیوستن به تیم اکسس پاریس بیان داشت: نمی‌دانم پاریس آخرین مقصد فوتسالی من خواهد بود یا نه. در اینتر به افتخارات زیادی دست پیدا کردم و امیدوارم در فرانسه نیز به این نتایج دست پیدا کنم. تلاش می‌کنیم به مرحله نهایی جام باشگاه‌های اروپا برسیم و این یک اتفاق بزرگ و شگفت‌انگیز برای ما خواهد بود.

دارنده 6 عنوان بهترین فوتسالیست جهان در مورد سال‌های قبل از بازنشستگی خود، تصریح کرد: امیدوارم تا پورتو همچون سایر تیم‌های بزرگ پرتغال مانند اسپورتینگ و بنفیکا در فوتسال تیم‌داری کند تا در سال‌های آخر بازیگری خود در آنجا باشم. همیشه با اعضای هیات مدیره این باشگاه صحبت می‌کنم و آن‌ها همیشه می‌گویند که دوست دارند این اتفاق رخ دهد. ورود یک تیم بزرگ دیگر برای فوتسال پرتغال خوب است و این مسیری است که به پیشرفت فوتسال در پرتغال کمک می‌کند.

تیم اکسس پاریس قرار است فصل آینده با حضور بازیکنان بزرگی همچون «هامبرتو»، «اورتیز» و «ریکاردینیو» و به سرمربیگری «خسوس ولاسکو» اسپانیایی رویاهای بزرگ خود در اروپا را جستجو کند.

*س_برچسب‌ها_س*
بهترین فوتسالیست جهان: انتظار توجه بیشتری از باشگاهم داشتم 2
بهترین فوتسالیست جهان: انتظار توجه بیشتری از باشگاهم داشتم 3