شنبه 15 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا منتظر تصمیم فدراسیون جانبازان و معلولان هستیم تا آمادگی خود را به فدراسیون جهانی اعلام کنیم.

خبرگزاری مهر

کارشناس فوتبال گفت: استقلال قبل از هر چیز به آرامش نیاز دارد و اگر قرار باشد تغییراتی هم در این باشگاه صورت بگیرد، باید برای ایجاد آرامش آن باشد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد: با توجه به محدودیت های موجود، امسال در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی مراکز پزشکی و درمانی و موکب درمانی دایر نکرده و دو مرکز درمانی در نجف و کربلا توسط مرکز هلال احمر دایر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک فوق تخصص مهندسی ژنتیک با اشاره به اینکه تمام دریافت‌کنندگان واکسن باید قبل از تزریق غذای مناسب و کافی بخورند، تاکید کرد که ناشتا واکسن نزنید.

خبرگزاری ایسنا

شهردار تهران با تاکید بر اینکه مطالبی که درباره افزایش قیمت بلیت مترو نقل شده است حرف بی ربطی است، افزود: افزایش قیمت بلیت مترو دروغ سیزده است، نه بنا بر افزایش قیمت است نه تغییری در شرایط.

وب‌گاه تابناک

دولت در راستای حمایت از مستاجران از سال گذشته تصویب کرد تا به آن‌ها وام ودیعه مسکن پرداخت شود که پرداخت این وام برای سال جاری با افزایش سقف مواجه شد اما در این بین متقاضیان وام ودیعه مسکن باید طی ارائه مدارک خود به بانک عامل به این دو نکته مهم توجه کنند.

وب‌گاه عصر ایران

عده‌ای می‌خواهند این‌طور جلوه دهند که این واکسن‌ستیزی در کشور برنامه‌ریزی‌شده و سیستماتیک است و می‌خواهند آن را به مذهب ارتباط دهند. در حالی که علمای ما واکسن تزریق کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران گفت: علیرغم شدید بودن ویروس کووید19، جمهوری اسلامی ایران توانسته با اتخاذ تمهیداتی تا حد قابل قبولی این بیماری همه‌گیر را کنترل کند.

وب‌گاه فرارو

از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا درقم حدود 595 هزار دز واکسن تزریق شده‌است.

وب‌گاه عصر ایران

درتماس تلفنی صبح امروز 26 شهریورماه، محمدرضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با بهرام عین اللهی وزیر بهداشت،‌درمان‌وآموزش پزشکی مجوز تزریق واکسن به‌تمامی گروه‌های سنی بالای 18 سال درقم صادر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: محمد نیک‌بین، تهیه‌کننده سینما معتقد است یکی از دلایلی که باعث کاهش سرمایه‌گذاری در سینما شده، مشکلات مربوط به اکران فیلم‌های سینمایی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون درمان وزارت بهداشت در حکمی، حمیدرضا جماعتی را به عنوان دبیر کمیته علمی کشوری کرونا منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: افراد بالای 18 سال دراین استان امکان واکسینه شدن را دارند،‌وشرایط سنی تزریق واکسن برای آنان برداشته شد.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست سازمان اورژانس کشور در پیامی به مناسبت روز اورژانس اعلام کرد: از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون بیش از 6500 نفر از پرسنل به این بیماری مبتلا و 15 نفر شهید شده‌اند و بیش از یک میلیون ماموریت مرتبط با کرونا نیز در سراسر کشور توسط اورژانس انجام شده است.