شنبه 15 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال الهلال عربستان حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با توجه به وضعیت کسری بودجه کشور و ادامه‌دار بودن ناترازی در بودجه طی سالهای متمادی، در این میزگرد تلاش شده به کمک کارشناسان اقتصادی، وضعیت کسری بودجه در سال جاری بررسی شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه از تحویل 4 بیمارستان به وزارت بهداشت با توجه به پاندمی کرونا خبر داد و گفت: در صورت تخصیص کامل آمادگی تکمیل و تحویل 3 پروژه ورزشگاهی در نیمه دوم سال وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت از آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان از دو هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تلاش افزایش پوشش واکسیناسیون و رکوردزنی و رتبه آوردن در جهان ستودنی است، اما سرمست از این اعداد و دچار غفلت از کارهایی که باید در زمان و مکان مناسب انجام شوند، نشویم.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از رسیدن تعداد گیرندگان وام ودیعه مسکن به 9 هزار و 400 نفر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

کارگران و کارمندان در ایتالیا به ارائه ''برگ عبور سبز ''که بیانگر انجام واکسیناسیون علیه کووید -19 یا عدم ابتلا به این بیماری است، موظف شده‌اند.

خبرگزاری دانا

کاشانی با بیان این‌که آیت الله رئیسی اولین رئیسی جمهوری بود که اقتصاد گردشگری و استفاده از ظرفیت کویر را مطرح کرد، گفت: این فرصت مغتمنی است و باید برای توسعه گرشگری کویر در خراسان جنوبی تلاش کرد.

وب‌گاه فرارو

ویژگی این تصاویر، سوای هنر و استعداد شاه قاجار، حاشیه‌نگاری و دست‌خطی است که در کنار هر اثر به جا گذاشته و خلاصه وضعیتی را از شرایط آن طراحی، تاریخ و موقعیت جغرافیای آن ثبت کرده است.

خبرگزاری ایسنا

آدام موسری، مدیر اینستاگرام پس از این که ارزش شبکه های اجتماعی برای جامعه را با خودروها مقایسه کرد، با موجی از انتقاد روبرو شد.

وب‌گاه الف

ماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران ضمن قدردانی از اقدامات و همکاری سازمان غذا و دارو، گفت: علیرغم شدید بودن ویروس کووید 19، جمهوری اسلامی ایران توانسته با اتخاذ تمهیداتی تا حد قابل قبولی این بیماری همه‌گیر را کنترل کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین دوسالانه جایزه ملی غزل (حسین منزوی) در پنج بخش کتاب مجموعه غزل فارسی و غزل ترکی چاپ شده بین 1396 تا 1398، تک‌اثر شعر فارسی و ترکی (پنج اثر از هر شرکت‌کننده) و پژوهش شامل پایان‌نامه و کتاب با موضوع غزل‌های حسین منزوی (1325 تا 1383) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان و به دبیری محمد ربیع احمدخانی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان...

خبرگزاری ایسنا

مدیر منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در پاسخ به این سوال که آیا واکسیناسیون کودکان امنیتی برای بازگشت به مدارس را ایجاد خواهد کرد، گفت: بازگشایی مدارس در خیلی از کشورها آغاز شده است و آموزش از اولویت های مهم سازمان به شمار می رود گرچه باید از این موضوع نیز اطمینان حاصل کرد که سلامت دانش آموزان به خطر نیفتد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: شرایط اردوهای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی مطلوب است.

خبرگزاری مهر

دولت ایالات متحده تهدید کرده است که در صورت ممنوعیت حفاظت از کرونا و عدم واکسیناسیون دانشگاهیان، کمک های مالی به دانشگاه ها و کالج های این کشور کاهش می یابد.

وب‌گاه الف

معاون درمان وزارت بهداشت در حکمی، حمیدرضا جماعتی را به عنوان دبیر کمیته علمی کشوری کرونا منصوب کرد.