شنبه 15 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

یک فوق تخصص مهندسی ژنتیک با اشاره به اینکه تمام دریافت‌کنندگان واکسن باید قبل از تزریق غذای مناسب و کافی بخورند، تاکید کرد که ناشتا واکسن نزنید.

وب‌گاه فرارو

رقابت‌های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2021آسیا با کمترین استراحت ملی پوشان تیم‌های حاضر در این مرحله برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس به نقل از دیلی‌میل، نوشت: نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، مصرف مواد مخدر خطر حمله قلبی را در بزرگسالان زیر 45 سال دو برابر می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرنگی‌کار سنگین وزن کشورمان گفت: به دنبال مدال جهانی بودم اما کرونا نگذاشت.

خبرگزاری مهر

اردبیل - رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: در پنج ماهه امسال 10 درصد کاهش تلفات جانی در تصادفات درون شهری استان اردبیل به ثبت رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

رییسی همچنین پس از اجلاس شانگهای به دعوت رسمی رییس جمهوری تاجیکستان، دیدار دو جانبه‌ای با همتای تاجیک خود خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طبق آمار‌های گمرک ایران از نیمه بهمن سال گذشته تاکنون بیش از 55 میلیون دوز واکسن وارد کشور و تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شده است. از 15 بهمن 99 تا 25 شهریور سال جاری 53 محموله واکسن کووید -19 از طریق فرودگاه امام‌خمینی وارد کشور شده و پس از انجام فوری تشریفات گمرکی به طور حمل یکسره شبانه روزی و از پای پرواز به طور مستقیم تحویل نمایندگان وازدت...

وب‌گاه الف

وزیر بهداشت از آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان از دو هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

تاکنون در قالب 53 محموله وارداتی واکسن کرونا، بیش از 55 میلیون دوز واکسن از طریق گمرک فرودگاه امام خمینی ترخیص شده است.

خبرگزاری میزان

طرح واکسینه کردن اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان، کارکنان این سازمان و خانواده‌های آنها، بدون محدودیت سنی از هفته گذشته در سراسر کشور آغاز شده که افراد می‌توانند برای ثبت نام از طریق پایگاه‌های اطلاع رسانی نظام مهندسی استان مربوطه اقدام کنند.

وب‌گاه الف

معاون بهداشت وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه واکسن ستیزی در ایران سیستماتیک و برنامه ریزی شده نیست، گفت: هرچند از نظر ما در صف ایستادن برای تزریق واکسن خوب نیست، اما نکته مثبت این است که مردم مشتاق تزریق واکسن بوده و حتی حاضرند چند ساعت در صف بمانند تا واکسن تزریق کنند.

خبرگزاری مهر

شیراز - 40 تن از شاعران استان های مختلف کشور به صورت حضوری و مجازی در شیراز گرد هم آمدند تا شب شعر عاشورا را با عنوان «حسرت زدگان قافله عشق» برگزار کنند.

وب‌گاه تابناک

پس از دو ریزش متوالی ارزش دلار افزایش یافت.

خبرگزاری ایسنا

مدیر اورژانس منطقه ای امرو سازمان جهانی بهداشت درباره تغییر دز دوم واکسن، گفت: اگرچه سازمان بهداشت جهانی چنین توصیه ای نمی کند اما برای مثال شواهد و مطالعات حاکی از این است که آسترازنکا و فایزر می‌تواند ایمنی ایجاد کند.

وب‌گاه عصر ایران

بازگشایی مدارس نیازمند واکسینه کردن دانش‌آموزان است. واکسیناسیون دانش‌آموزان را از دو هفته آینده آغاز می‌کنیم.

وب‌گاه تابناک

چشم انداز خوب اقتصادی چین سرمایه خارجی زیادی را به خود جذب کرده است.