شنبه 29 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری میزان

یک نویسنده کتاب گفت: انجمن نویسندگان مدت‌هاست که به دلیل گسترش بیماری کرونا از فعالیت خود باز مانده و فاصله بین آنان بسیار شده لذا تبادل افکار و نظرات در سطح بسیار زیادی کاهش یافته است این موارد دستاورد‌های گسترش بیماری کرونا برای نویسندگان طی دو سال اخیر بوده است.

خبرگزاری میزان

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه در روز‌های اخیر شاهد کاهش تدریجی موارد ابتلا، بستری و فوت ناشی از بیماری کووید 19 در کشور هستیم.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتبال پورتو اعلام کرد که شاید به مهاجم ایرانی خود در بازی امشب بازی ندهد.

وب‌گاه الف

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص بازگشایی مدارس، «تقدم تأمین سلامت دانش آموزان، معلمان و خانواده‌ها برفعالیت‌های آموزشی» را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: دومین آزمون صلاحیت حرفه‌ای پرستاران بیست و پنجم شهریورماه سال جاری در دانشگاه‌های علوم پزشکی مراکز استان‌ها به صورت همزمان برگزار شد و 11 هزارو 907 پرستار کارشناس، کارشناس ارشد و یا دکترای پرستاری، هوشبری و اتاق عمل در این آزمون شرکت کردند. رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این آزمون وی افزود: این آزمون...

وب‌گاه فرارو

با سرعت گرفتن واکسیناسیون امکان خطا و بروز مشکل در چرخه ورود، بررسی، توزیع و تزریق واکسن‌ها بیشتر می‌شود. مسلما در کنار سرعتی که ایجاد شده است باید نظارت‌ها و دقت‌ها به همان نسبت افزایش پیدا کند و نگذاریم ابتدا مشکل بزرگی در این روند پیش بیاید، بعد چاره‌جویی کنیم.

خبرگزاری دانا

نیروهای امنیتی عراق، موفق شدند دیروز، یک عملیات سه‌گانه علیه زائران اربعین حسینی را در استان بابل، واقع در مرکز این کشور، خنثی کنند.

وب‌گاه الف

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد کاهش تدریجی موارد ابتلا، بستری و فوت ناشی از بیماری کووید 19 در کشور هستیم.

وب‌گاه تابناک

از اروپا گرفته تا ترکیه و هند، سیاستمداران در مواجهه با چالش گرانی مواد غذایی، کمکهای بیشتری فراهم کرده و درصدد کنترل دستوری قیمتها و وضع مقررات تجاری برای خنثی کردن تاثیر قیمتهای بالا روی مصرف کنندگان هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس بیمارستان شریعتی با اشاره به فروکش پیک پنجم کرونا، گفت: باید آمادگی کامل داشته باشیم، زیرا شاید در آبان و آذر هم درگیری‌ها زیاد شود.

خبرگزاری دانا

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای دیگر در خصوص بازگشایی مدارس؛ «تقدم تأمین سلامت دانش آموزان، معلمان و خانواده ها برفعالیت های آموزشی» را تشریح کرد.

وب‌گاه تابناک

نرخ تورم عربستان به تنها 0.3 درصد رسید.

خبرگزاری دانا

قطعا اگر کرونا نبود، از اول صبح و از همان وقتی که کرکره‌ها بالا می‌رفت، مغازه‌های نوشت‌افزار پر می‌شد از مشتری‌هایی که با دست پر از خرید بر می‌گشتند، بازار پر بود از هیاهوی مهر، همه جا بوی پاییز و آغاز سال تحصیلی جدید می‌داد؛ اما این روزها که کرونا در مدارس و حتی دانشگاه‌ها را گل گرفته است، دخل نوشت افزارفروشی‌ها، کفاف خرج‌شان را نمی‌دهد و بازارشان فقط زار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مدیرکل امور دارویی سازمان غذا و دارو، گفت: واکسن سینوفارم بزرگسالان برای افراد زیر 18 سال هم قابل استفاده است.

وب‌گاه تابناک

نرخ بیکاری انگلیس برای چهارمین ماه متوالی کاهش یافت.