شنبه 15 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری میزان

خواننده قطعه «امام رضا» گفت: دو قطعه در وصف آقا «امام زمان (عج)» که یکی از این آثار برای تیتراژ برنامه جمعه‌های شبکه سوم سیما که آماده پخش است آماده شده و دیگری کاری اجتماعی است که تهیه‌کننده‌اش خودم هستم و سر فرصت مناسب آن را منتشر خواهم کرد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفترحمایت و پشتیبانی امورپژوهشی و فناوری وزارت علوم از برگزاری بخش جدید فناوری‌های نوپدید در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار خبر داد و گفت: در این بخش فناوری‌هایی که در آینده مورد نیاز کشور است یا فناوری‌های موجود با قابلیت صادراتی عرضه خواهد شد.

خبرگزاری میزان

‌سرپرست سازمان اورژانس کشور در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز اورژانس از پرسنل پرتلاش این سازمان قدردانی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بیشتر طراحی‌ها سیاه‌قلم بوده که در میان آن‌ها، تابلوهای رنگ روغن و آبرنگ هم مشاهده می‌شود. پرتره درباریان، زنان حرمسرا، شکارها و طبیعت، از جمله مشق و طرح‌های به‌جامانده از ناصرالدین شاه است.

خبرگزاری دانا

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: شرایط اردوهای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی مطلوب است.

وب‌گاه الف

شهردار تهران گفت: موضوع افزایش قیمت بلیت مترو صحت ندارد و قرار نیست قیمت بلیت مترو افزایش پیدا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر اورژانس منطقه ای امرو سازمان جهانی بهداشت درباره تغییر دز دوم واکسن، گفت: اگرچه سازمان بهداشت جهانی چنین توصیه ای نمی کند اما برای مثال شواهد و مطالعات حاکی از این است که آسترازنکا و فایزر می‌تواند ایمنی ایجاد کند.

خبرگزاری ایسنا

رییس جمهور آمریکا اعلام کرد شواهدی وجود دارد که قیمت بنزین باید کاهش پیدا کند و دولت وی در حال تحقیق است تا دریابد چرا چنین اتفاقی نیافتاده است.

خبرگزاری ایسنا

کنسرسیوم یونیکد که مسئول طراحی و انتشار ایموجی‌هاست، پس از تاخیر ناشی از همه گیری کووید 19 یونیکد 14 را نهایی کرده است.

خبرگزاری تسنیم

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته 568 هزار و 452 نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین 10 هزار و 353 نفر جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری مهر

کارشناس مسائل سیاسی گفت: عملکرد دولت مردمی در این یک ماه نشان داد که مشکلات بدون اینکه به «برجام و توافق وابسته باشد، قابل حل است و یک مدیریت قوی می‌تواند درصد زیادی از مشکلات را برطرف کند.

وب‌گاه تابناک

شاخص های بورسی در اروپا و آمریکا صعود و در آسیا ریزش کردند.

وب‌گاه فرارو

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل اظهار داشت: در حاشیه اجلاس سران مجمع عمومی سازمان ملل، جلساتی در سطوح عالی بصورت موازی در زمینه‌های مختلف انرژی، غذا، تبعیض نژادی و امحای سلاح‌های کشتار جمعی برگزار می‌شود که هیات جمهوری اسلامی ایران در این جلسات حضور خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: پزشک ویروس‌شناس گفت: دز سوم واکسن کرونا برای افزایش ایمنی بدن تزریق می‌شود، اما به طور قطعی از ابتلاء به کرونا جلوگیری نمی‌کند، بنابراین رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا پس از تزریق دز سوم نیز الزامی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: نماینده مردم تبریز در مجلس در رابطه با سرنوشت قانون اقدام راهبردی مجلس پس از توافق میان تهران و آژانس بیان کرد: شورای امنیت باید تصمیم نهایی و کلان را براساس مصلحت مملکت اخذ کند، با لجبازی با دنیا نمی توان مملکت اداره کرد وقتی در سطح کلان نظام به تفاهم برسند، نمایندگان هم از قانون خود کوتاه خواهند آمد.