شنبه 6 مرداد 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس هیئت مدیره جامعه دندانپزشکی ایران به خبرآنلاین می‌گوید: «ایران در زمینه رسیدگی به بهداشت دهان و دندان، در دو رده سنی زیر 12 سال و بزرگسال، تقریباً در جایگاه متوسط جهانی قرار دارد؛ به‌طوری که در کشور ما هر فرد 12 ساله به‌طور میانگین دارای حدود دو دندان پوسیده، پر شده و یا کشیده است؛ که این رقم در 35 سالگی به شش دندان می‌رسد.»

وب‌گاه مشرق نیوز

صفحه مقوایی منچ که میان دو دوست در یکی از رستوران‌های مشهدگشوده شده بود، رنگ خون به خود گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

افراطیون مدعی اصلاحات در پی آن هستند تا با دروغ «تحویل گرفتن زمین سوخته از دولت سیزدهم»، ضمن رها کردن ادامه مسیر شهید رئیسی، دوران سیاه اقتصادی دهه 90 را تکرار کنند.

وب‌گاه عصر ایران

رژیم غذایی مدیترانه‌ای شانس بقا را بعد از سرطان افزایش می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در عین حال که دماهای بالا و بلایای طبیعی، تلفات و خسارات ویرانگری را بر مردم سراسر جهان وارد می‌کنند، کارشناسان همچنین زنگ خطر دیگری را به صدا در می‌آورند که تغییرات آب‌وهوایی از طریقی دیگر تهدیدی برای زندگی انسان‌هاست و آن، «افزایش بیماری‌های عفونی و غیرواگیر» است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالان ضد جنگ و حامیان فلسطین در تظاهراتی در شهر نیویورک جنایات تل آویو در غزه با حمایت و تسلیحات آمریکایی را محکوم کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع پزشکی بامداد یکشنبه گزارش دادند که شمار شهدای حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه به 90 نفر رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرتضی نظری مدرس دانشگاه، مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران و رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش در دولت دوازدهم، برگ‌هایی از عملکرد مدیران دولت سیزدهم را روی میز می‌چیند؛ اسنادی از انتصاب‌های رابطه‌ای و دوستانه، اسنادی از عزل‌های تنبیهی، اسنادی از تصمیم‌های غیرکارشناسانه که توسط نامدیرها اتخاذ شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعتراضات حامیان فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و سیاست‌های کاخ سفید در حمایت از رژیم کودک کش همچنان در آمریکا ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به اینکه سال گذشته گرم ترین سال ثبت شده بود و سال 2024 هم اکنون با گرمای سوزان ادامه دارد، کارشناسان خواستار توجه بیشتر به گسترش روزافزون بیماری هایی مانند تب دنگی، چیکونگونیا و مالاریا هستند که عمدتاً توسط پشه ها منتقل می شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شامگاه 27 خرداد مرگ مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های مشهد به بازپرس کشیک قتل و تیم جنایی اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه خبری سی ان ان آمریکا وابسته به دموکرات ها گزارش داد: ماموران سرویس مخفی آمریکا، دونالد ترامپ را پس از اینکه در یک تجمع انتخاباتی در باتلر پنسیلوانیا روی زمین افتاد، به سرعت از روی صحنه خارج کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که چگونه ذهن‌آگاهی خواب شما را بهبود می‌بخشد و درک بهتری از نحوه همکاری کارمندان و کارفرمایان برای کاهش استرس شغلی ارائه می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی وزارت بهداشت، تغییر اقلیم را مهم‌ترین عامل شیوع پشه آئدس و بیماری‌های مربوط به آن در کشور دانست و گفت: اگر تمام دستگاه‌ها پای کار نیایند، همه‌گیری گسترده‌ای در انتظار کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوشیدن آب یکی از ضروری‌ترین نیازهای بدن ماست اما همین نیاز اولیه و ساده نکاتی دارد که رعایت آن به سلامت ما کمک خواهد کرد؛ مثلا میزان آب و دمای آن یا چیزهایی که به آب نوشیدنی خود اضافه می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انگل‌های داخلی عامل ایجاد مشکلات متعدد بهداشتی در بدن انسان هستند. در این میان، استفاده از گیاهان دارویی به عنوان راهکاری موثر برای تقویت بدن و درمان عفونت‌های ناشی از این انگل‌ها مطرح است.