جمعه 14 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، مصوبه مددجویان بهزیستی 50 درصد افزایش پیدا کرده است. طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، مصوبه مددجویان بهزیستی 50 درصد افزایش پیدا کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی در سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند و به میزان فعلی، به مردم پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه خبری «سی‌بی‌اس نیوز» با بررسی شرایط و دیدگاه رای‌دهندگان ایالت‌های کلیدی میشیگان، ویسکانسین و پنسیلوانیا در 2 دوره انتخاباتی 2020 و 2024 ریاست جمهوری آمریکا، شرایط بد اقتصادی ایالات متحده را از دلایل مهم جا ماندن «جو بایدن» از رقیب خود «دونالد ترامپ» در نظرسنجی‌ها ارزیابی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، با توجه به وضعیت تهدید جدید در اروپا، "نانسی فایزر"، وزیر کشور فدرال آلمان معتقد است که این کشور نیز باید از نظر دفاع مدنی خود را تغییر دهد. وی در این باره به خبرگزاری آلمان گفت: ما باید سرمایه‌گذاری‌های مهم بیشتری در سیستم‌های هشدار خوب، هلیکوپتر‌های مدرن و سایر تجهیزات انجام دهیم. این وزیر آلمانی تاکید کرد:...

وب‌گاه خبر آنلاین

قائم مقام مرکز تحقیقات ایمنی حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: در کشور ما حال و روز خوبی در جریان نیست و این عدد تا حد 20 نفر است. یعنی ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: برای بیش از 65 هزار و 700 دستگاه وسیله نقلیه اقدامات لازم صورت گرفته و پرونده‌های قضایی مربوط به این وسایل نقلیه، به دادگاه انقلاب ارجاع شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: از سه کشتی حامل روغن که از سال 99 وارد بندر عباس شده بودند، محموله دو کشتی از سازمان غذا و دارو مجوز گرفته و ترخیص شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در هفت رشته در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اینکه پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع 150 بسته هرویین به وزن یک کیلو و 154 گرم کشف شد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بیشترین هزینه های مربوط به مراسم ازدواج ناشی از تمایل خانواده‌ها برای برگزاری یک مراسم تجملاتی بوده و به جوانان تحمیل می‌شود، گفت: مهم ترین هدف طرح وصال شیرین تسهیل ازدواج جوانان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در بخش دوم جلسه شورای عالی قوه قضائیه، عباس مسجدی، رئیس سازمان پزشکی قانونی نیز در این جلسه به ارائه آماری از میزان و نوع پرونده‌های رسیدگی شده در مراکز پزشکی قانونی طی سال گذشته پرداخت و گفت: طی سال 1402 در 450 مرکز پزشکی قانونی سطح کشور، بیش از دو میلیون و 150 هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که از این تعداد، 87 درصد مربوط به معاینات بالینی،...

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس با تصویب جدول شماره 9 بودجه 1403 درباره هزینه‌های متفرقه موافقت کردند.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان غذا و دارو می‌گوید: «این با نفس ورود سکوهای اینترنتی به حوزه فروش دارو مخالف بوده و هست و هنوز هم تأکید می‌کنیم فروش اینترنتی دارو غیرقانونی و غیرمجاز است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله گرامی عیادت کرد.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: چهارم ادیبهشت‌ماه بود که اعضای خانواده‌ای گم شدن دختربچه 11 ساله‌شان را به پلیس اصفهان گزارش دادند. آن‌ها گفتند دختربچه که دیانا نام داشت به طرز مشکوکی ناپدید شده است. بنا به حساسیت پرونده، تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی در این باره تحقیق کردند. اعضای خانواده دختربچه به پلیس گفتند که دیانا به بیماری اوتیسم مبتلا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلولان با انتقاد از عملکرد رئیس سازمان بهزیستی خواستار برکناری وی شدند. معلولان با انتقاد از عملکرد رئیس سازمان بهزیستی خواستار برکناری وی شدند. به گزارش عرشه آنلاین، هزاران شهروند معلول با پیوستن به کارزار برکناری رئیس سازمان بهزیستی کشور، خواستار عزل او شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: با همکاری و هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امکان تبادل الکترونیک پرونده‌های بیماران فراهم شده است که به این ترتیب از اطاله دادرسی در رسیدگی‌ها جلوگیری می‌کند.