شنبه 29 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

اختلاف قیمت بین ارز بازار آزاد و ارز عرضه شده توسط بانک مرکزی در صرافی‌های امین بانکی و زمینه سودجویی افرادی خاص را فراهم کرده است.

خبرگزاری دانا

در ادامه طرح واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کرونا از امروز تزریق واکسن کرونا به سنین بالای 70 سال در مراکز خدمات سلامت سمنان آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره پروتکل‌های برگزاری انتخابات گفت: انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری را در پیش داریم.

خبرگزاری مهر

رویداد «نوآوری‌های آموزشی چهارسوق» با هدف «شبکه‌سازی، انتقال تجربیات نوآورانه بومی، تقویت انگیزه‌های تحولی و امید به آینده در جامعه فعالان تعلیم و تربیت»، به صورت مجازی برگزار شد.

خبرگزاری دانا

وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون بیش از 3 میلیون و 330 هزار دوز واکسن تزریق شده است.

خبرگزاری دانا

دبیرکل مجمع ملی جوانان اقدام تحسین برانگیز شورای نگهبان در احراز صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری را ستودنی دانست و گفت: شبهه افکنان در فضای مجازی و تخریب کنندگان این نهاد ارزشی به جای ایراد گرفتن از عملکرد شورای نگهبان، ببینید کاندیداهای رد صلاحیت شده شان چه ایرادی داشتند که احراز صلاحیت نشدند.

وب‌گاه الف

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر لزوم اجرای پروتکل‌های بهداشتی در زمان انتخابات گفت: برای روز رأی‌گیری خیلی نگرانی نداریم. در این روز تعداد شعب و صندوق‌ها را افزایش داده‌اند و از طرفی ساعت برگزاری انتخابات هم افزایش یافته و از 7 صبح تا 2 صبح روز بعد (29 خرداد) امکان رأی‌گیری وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: سیدمحمد صدر، دیپلمات سابق ایران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قطعا اگر مشارکت در انتخابات پایین بیاید به ضرر جمهوری اسلامی ایران و به ضرر انقلاب و مردم است چرا که حکومت جمهوری اسلامی ایران و حکومتی که جمهور مردم در آن نقش دارند، حکومتی است که توسط خواسته ها و مطالبات مردم شکل می گیرد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی باقرزاده با اشاره به اینکه موضوع دسترسی و کیفیت در سطح ملی و بین المللی دچار فراز و فرود‌هایی شده است، اظهار کرد: مطالعات بین المللی در حوزه آموزش در دوران کرونا انجام گرفته است و این آمار‌ها باید در دوران پسا کرونا مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و کاستی‌های این دوران پس از کرونا جبران شود. وی ادامه داد: در سطح بین المللی مطالعات مستمری انجام...

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در 20 و 21 خرداد ماه با هماهنگی ستاد ملی کرونا برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، "ناصر اسکندری" افزود: سال گذشته تشدید وضعیت بیماری کرونا موجب شده بود تا بسیاری از مشاغل تعطیل شده و به تبع آن میزان مصرف برق نیز کاهش محسوسی پیدا کند، اما از ابتدای امسال با بهبود نسبی وضعیت بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با افزایش فعالیت مشاغل گروه‌های مختلف، شاهد رشد قابل توجه مصرف برق در کشور...

خبرگزاری ایسنا

مشاور هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: سال گذشته 550 تخت جدید به تخت های بیمارستانی اضافه کردیم که اقدام بسیار خوبی بود تا خدمات عادلانه تر و سریعتری ارائه بدهیم. اقدام بعدی لایه بندی خدمات است که افراد بتوانند در لایه های مختلف نیازهای خدمات درمانی شان را با استفاده از نظام ارجاع و خانواده دریافت کنند که در دست طراحی هست و ما هم مکلف هستیم از آیین نامه های وزارت بهداشت در این زمینه...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون آموزشی وزارت علوم اعلام کرد: نامه قبلی وزارت علوم به دانشگاه ها در حال حاضر منتفی است و عمده امتحانات پایان ترم دانشگاه ها مجازی برگزار می شود.

خبرگزاری تسنیم

زمان واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی ژاپن اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «تسبیح صبح» هر روز صبح هنگام اذان صبح به افق تهران به تهیه کنندگی و سردبیری موسی نظری از رادیو سلامت پخش می‌شود که بخشی از برنامه به معرفی شهدای مدافع سلامت اختصاص دارد. موسی نظری تهیه کننده و سردبیر این برنامه گفت: «تسبیح صبح» در قالب مجله صبحگاهی و با فضای معنوی اذان صبح به افق تهران روانه آنتن رادیو سلامت...