جمعه 28 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار بیماران مبتلا به کرونا در کشور گفت: در 24 ساعت گذشته 423 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاهش درآمد 90 درصدی موزه‌ها به دلیل همه‌گیری کرونا نگران‌های زیادی را ایجاد کرده؛ حالا مسئولان می‌گویند تامین اعتبار موزه‌ها به طور کلی به راهکارهای جدیدی نیاز دارد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه توزیع داروی «رمدسیویر» برای درمان بیماران کرونایی اکنون در بیمارستان‌ها توزیع می‌شود از بیماران خواست به معاونت غذا و دارو برای دریافت دارو مراجعه نکنند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - انجمن هنرهای نمایشی مازندران فراخوان نخستین جشنواره مجازی استانی تئاتر فیزیکال کروماسک با موضوع و نگاه ویژه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا

کاهش تماس‌ها و قطع زنجیره انتقال یکی از مهم ترین راهبردهای پیشگیری و کنترل همه گیری بیماری‌های واگیر از جمله همه‌گیری کووید 19 است.

خبرگزاری ایسنا

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در شرایط فعلی، تزریق ناامیدی به جامعه، خیانت است.

خبرگزاری مهر

فدراسیون قایقرانی طی بخشنامه‌ای از باشگاه‌های علاقه‌مند به حضور در مسابقات لیگ کانوپولو خواست تا آمادگی خود را اعلام کنند.

خبرگزاری مهر

یک مقام مسئول گفت: بیش از یک هزار شرکت فناور در زنجیره ارزش صنعت گیاهان دارویی و طب سنتی کشور فعالیت می کنند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با ابراز نگرانی نسبت به سهل‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بی‌توجهی مسئولان مرتبط بر نطارت و برخورد با متخلفان، گفت: از امروز همه فعالیت‌های خدماتی و اقتصادی باید مطابق با مقررات و ضوابط کرونایی باشد و هرگونه مماشات و بی‌توجهی به رعایت این مقولات پذیرفتنی نیست.

خبرگزاری مهر

معاون اول قوه قضائیه گفت: باید حتما با مفسدین برخورد و با مفسدین داخل حکومت، قوه قضائیه، قوه مجریه و دستگاه‌های دیگر برخورد سخت‌تر و شدیدتر انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه آلودگی هوا باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن می‌شود، گفت: کم رسیدن اکسیژن به سیستم ایمنی بدن باعث تضعیف این سیستم می شود که این در شرایط کرونا برای فرد خطرناک است.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه روند بیماری هچمنان در کشور در حال صعود است، گفت: استان‌های یزد، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی بیشترین میزان بروز مرگ و میر کرونا طی هفته گذشته را داشتند.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از دلائل این همه فوتی در تهران و کلانشهرها آلودگی هواست، گفت: باید طرح ترافیک تشدید شود و خودروها از درب منزل اجازه خروج نداشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - معاون تربیت‌بدنی و سلامت و دبیر ستاد کرونای اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: آموزش دانش‌آموزان در تمامی مدارس استان که از 12 مهرماه غیرحضوری شده، تا 23 آبان ماه جاری تمدید شد.

خبرگزاری مهر

عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) در خصوص دلایل رفتار غرب در هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام (ص) توضیح داد و گفت: غرب به دنبال انحراف اذهان از درماندگی در حل مسائل فعلی جامعه است.