پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: این تیم برای نخستین دیدار لیگ برتری خود مقابل نساجی مازندارن، آماده ارائه یک بازی یکدست است.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشهر از پرداخت 77 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات حمایتی دولت برای کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از کرونا در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به 228 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 3 هم استانی بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.

خبرگزاری ایسنا

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی توجهی و ساده انگاری مردم عامل افزایش شیوع کرونا در دنا است و تنها با همکاری مردم می توان این زنجیره را قطع کرد.

خبرگزاری مهر

فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری تیم شهرداری گرگان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: به دنبال برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات به زائران عراقی در قالب زیارت گروهی مطابق با پروتکلهای بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی هستیم.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اعتبارات ویژه آسیب دیدگان کرونا به مؤسساتی که در این مدت دچار مشکل شدند، تعلق گرفته و تاکنون حدود 2 میلیارد تومان در حوزه چاپ و نشر پرداخت شده است.

خبرگزاری ایسنا

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر «محمد محمدی»، خانواده شهید سلامت «دکتر محمد زارع جوشقانی» و مادر شهیدان «مصطفی، مرتضی و محمد پالیزوانی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شناسایی 200 مورد جدید ابتلا قطعی به ویروس کرونا در 48 ساعت گذشته خبر داد..

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله کرونا، طرح ممنومعیت تردد وسایل نقلیه به استان تهران در محدوه سه راه چرمشهر به حسن آباد در شهرستان ورامین اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده هاکی روی یخ ایران که در رقابت‌های کاپ آزاد امارات شرکت کرده بود با شکست قزاقستان به اولین مدال این رشته در رویدادهای بین المللی دست یافت.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعلام آمار بیماران مبتلا به کووید - 19 مطابق استاندارد سازمان جهانی بهداشت است و برای ایجاد ترس و وحشت در مردم نیست بلکه هدف برنامه ریزی و کنترل ویروس کروناست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لیگ برتر بسکتبال کار خودش را آغاز کرد اما در همین ابتدا ویروس کرونا در دنیای توپ و تور کشور خودش را نشان داد و باعث لغو یک مسابقه شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - گرد خستگی بر چهره‌اش نشسته، چشمانش این را داد می زند، اما پایمردانه ایستاده است تا جلو تاخت و تاز کرونا را بگیرد، یکی یکی رانندگان را سوال و جواب می‌کند تا مبادا راننده غیربومی وارد مرکز استان خراسان شمالی شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طی 6 ماه آینده با برنامه و اقدامات دولت، تولید کالاها به شکل چشمگیر افزایش پیدا می‌کند و مشکلات اقتصادی کشور به حداقل می‌رسد.