چهارشنبه 18 مهر 1403

«بهروز رضوی»، «سپند» و «کمند امیرسلیمانی» به «دست در دست» می‌روند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
«بهروز رضوی»، «سپند» و «کمند امیرسلیمانی» به «دست در دست» می‌روند

تهران - ایرنا - برنامه «دست در دست» پنجشنبه و جمعه این هفته (20 و 21 آذر) میزبان سه تن از هنرمندان کشورمان خواهد بود.

دست در دست در پانزدهمین قسمت خود که پنجشنبه به روال همیشگی بعد از گفتگوی ویژه خبری روانه آنتن خواهد شد؛ از بهروز رضوی گوینده، صداپیشه و بازیگر کشورمان میزبانی خواهد کرد. بهروز رضوی یکی از پیشکسوتان عرصه دوبله و گویندگی است که در کنار صدای جادویی خود در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری نیز به ایفای نقش پرداخته است.

همچنین سپند و کمند امیرسلیمانی، از بازیگران خوب کشورمان دو مهمان دیگر این برنامه هستند که جمعه 21 آذر در استودیوی دست در دست روبروی سلمان فرخنده مجری این برنامه نشسته و درباره همدلی، مهربانی و همراهی مردم در شرایط فعلی گپ و گفتی شنیدنی و معاشرتی پاییزی را برای بینندگان این برنامه رقم خواهند زد.

دست در دست یک قرار پاییزی شبانگاهی است که با تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده همچنین گفتگوهایی صمیمی و شنیدنی با هنرمندان، ورزشکاران و جهادگران عرصه نیکوکاری، به پررنگ تر کردن همدلی و خیرخواهی در این دوران می‌پردازد. سیدمحمود انوشه، گلاره عباسی، لاله اسکندری، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، داود نماینده، نصرالله مدقالچی، رضا فیاضی، شوکت حجت، علیرام نورایی، حامد عسگری و.... از جمله مهمانان این برنامه بوده‌اند. دست در دست کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می شود.

روایت روحانی جهادگر در «ما ایرانی ها» برنامه ما ایرانی ها به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی امشب پنج شنبه 20 آذر ماه ساعت 20:50 میزبان حجت الاسلام مصطفی اینانلو مسئول مبلغان امین مدارس مرکز تهران و مربی جودو است. برنامه ما ایرانی ها خدمات حجت الاسلام مصطفی اینانلو برای حل مشکلات و آسیب های محله هرندی را تبیین می کند. گفتنی است حجت الاسلام اینانلو خدماتی چون: توانمندسازی در بحث اشتغال، مسکن، تهیه جهیزیه، کمک به کودکان کار، ترک اعتیاد و... را در این محله داشت و فعالیت های مسجدی و جهادی، معارف اسلامی و جوانمردی را در قالب مربی جودو در ورزشگاه به جوانان آموزش داده است. وی همچنین از تلاش‌های خود برای تشکیل گروه جهادی از جوانان برای مبارزه با فقر و آسیب های اجتماعی صحبت می کند. برنامه ترکیبی ما ایرانی ها کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه و سه شنبه ساعت 22 و پنج شنبه و جمعه ساعت 21 تماشایی می شود.

حضور در فضای مجازی با «قرنطینه» سومین قسمت از فصل جدید برنامه قرنطینه به تهیه کنندگی محمد ابراهیم امینیان پنج شنبه 20 آذرماه میزبان سیاوش صفاریان پور با موضوع حضور در فضای مجازی است که ساعت 22 از شبکه پنج سیما تماشایی می شود. فصل جدید برنامه تلویزیونی قرنطینه با اجرای امین زندگانی با بخش های مختلف همچون گفتگو با مهمان، موشن گرافی (معرفی مهمان برنامه)، دوربین مخفی (مرتبط با موضوع برنامه) و پخش انیمیشن خواهد بود. تهیه کننده برنامه قرنطینه یادآور شد: استفاده از نام قرنطینه در روزها و شرایط سخت کرونایی بدین مفهوم است که زندگی با تمام محدودیت ها در جریان است و همچنان ادامه دارد. ما این موضوع را در دکور برنامه نیز لحاظ کرده ایم و فضای را به گونه ای طراحی کرده ایم که از دو رنگ آبی و زرد برای مهمان و مجری استفاده شده و به نوعی محدودیت ایجاد کرده ایم. در این برنامه سعی شده از دریچه طنز، به مسائل و موضوعات اجتماعی روز کشور پرداخته شود. قرنطینه با همکاری مشترک بسیج رسانه ملی و گروه اجتماعی شبکه پنج هر پنج شنبه ساعت 22 از شبکه پنج سیما پخش و تکرار آن روز بعد ساعت 19 خواهد بود.

بوستان آبشار مقصد این هفته تهرانگرد برنامه تهرانگرد پنجشنبه (20 آذرماه) ساعت 20 به بوستان زیبای آبشار می رود و جاذبه های تماشایی این بوستان را به تصویر می کشد. بوستان آبشار تهران یکی از جاذبه های طبیعی شمال غرب پایتخت است که در انتهای منطقه 22 تهران واقع شده است. تهرانگرد بعد از گشت و گذار در طبیعت، به معرفی گالری‌های عمارت صبا می پردازد و در ادامه محله الهیه و حوالی میدان ولیعصر را به نمایش خواهد گذاشت. تهرانگرد کاری از گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی سجاد مشحون است که بصورت هفتگی هر پنج شنبه ساعت 20 روی آنتن می رود و بعد از اخبار ایران و جهان ساعت 24 و روز بعد ساعت 13 بازپخش خواهد شد.

ثروت در «مستقیم آبادی» برنامه مستقیم آبادی با محوریت تمرکز بر موفقیت کارآفرینان در شهر های کوچک و روستاها از شبکه یک پخش می شود. این برنامه که در گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما و در 26 قسمت تهیه شده است با به تصویر کشیدن مدرن شدن فعالیت های کشاورزی و دامداری و صنایع روستایی به مهاجرت معکوس روستاییان هم اشاره می کند. نگاهی به صادرات تولیدات این مراکز و تلاش برای کم کردن وابستگی به درآمد نفت یکی دیگر از اهداف برنامه مستقیم آبادی است. این برنامه پنجشنبه ها ساعت 30: 13 دقیقه با تهیه کنندگی و اجرای سیداقبال واحدی از شبکه یک سیما پخش می شود.

پیروی از علم نه ظن و گمان، درسی که این هفته از قرآن می گیریم حجت الاسلام قرائتی در برنامه این هفته درسهایی از قرآن، درباره پیروی از علم بجای ظن و گمان صحبت می کند. حجت الاسلام قرائتی در این برنامه که ساعت 15: 18 دقیقه پخش می شود، با توجه به خطر قضاوت عجولانه و بدون علم کافی، آیات و روایاتی در این زمینه بیان می کند. ایشان همچنین مشکلات پیروی از خواب و خیالات و اهمیت پیروی از سنت های خوب نیاکان صحبت می کند. توجه دادن به مسئولیت انسان در برابر گفته ها، دیده ها و شنیده ها و خطر اعتماد نابجا به شبکه های اجتماعی از دیگر بخش های سخنان این استاد قرآن، در برنامه درسهایی از قرآن روز پنجشنبه 20 آذرماه است. برنامه درسهایی از قرآن کاری از گروه معارف شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی محمود متوسل و سخنرانی حجت الاسلام قرائتی پنجشنبه ها ساعت 15: 18 دقیقه پخش می شود.

*س_برچسب‌ها_س*