چهارشنبه 11 مهر 1403

بیانیه یمن پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل / عملیات نظامی منحصر به فرد ایران یک بازدارندگی واقعی بود

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
بیانیه یمن پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل / عملیات نظامی منحصر به فرد ایران یک بازدارندگی واقعی بود

اقتصادنیوزدفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با منحصر به فرد خواندن حملات موشکی گسترده ایران به عمق رژیم صهیونیستی تاکید کرد این عملیات یک بازدارندگی واقعی در برابر صهیونیست‌ها به شمار می‌رود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه ای درباره حملات موشکی کوبنده ایران به اهداف حساس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: عملیات نظامی منحصر به فرد جمهوری اسلامی ایران را تبریک می‌گوییم.

در بیانیه دفتر سیاسی انصارالله آمده است عملیات ایران، ضربات مستقیم و دردناکی به مواضع نظامی و امنیتی حساس در تمام نقشه اراضی اشغالی فلسطین وارد کرد.

این بیانیه افزود حملات موشکی ایران، میلیونها صهیونیست را وادار کرد به پناهگاهها فرار کنند که یک بازدارندگی واقعی در برابر رژیم صهیونیستی به شمار می رود.

خبر مرتبط پیام تبریک جنبش جهاد اسلامی فلسطین به پاسخ موشکی ایران به اسرائیل / این حمله بخشی از آن چیزی است که دشمن اشغالگر مستحق آن بود

اقتصادنیوز: جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک به پاسخ موشکی و مشروع ایران به اهداف نظامی در سرزمین های اشغالی افزود: این حمله بخشی از آن چیزی است که دشمن اشغالگر مستحق آن بود.

دفتر سیاسی انصارالله تاکید کرد عملیات مبارک ایران، پیام روشن و قدرتمندی برای آمریکا و صهیونیستها ارسال کرد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
بیانیه یمن پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل / عملیات نظامی منحصر به فرد ایران یک بازدارندگی واقعی بود 2