یک‌شنبه 15 مهر 1403

بیش از 10 هزار بسته معیشتی در زنجان توزیع می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیش از 10 هزار بسته معیشتی در زنجان توزیع می‌شود

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 10هزار و 500 بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در دهه پایانی ماه صفر در این استان توزیع می‌شود.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: سپاه زنجان در کنار سایر نهادهای حمایتی و با کمک خیرین و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در استان، به برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در سطح استان اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در دهه پایانی ماه صفر اجرا می شود، با اشاره به اینکه بسته‌های کمک مومنانه شامل کمک معیشتی و بسته‌های لوازم التحریر است، تصریح کرد: 10هزار پرس غذای گرم نیز در این بازه زمانی در شهرستان های مختلف پخت و در بین مردم توزیع می شود.

طهماسبی از افتتاح 2 خانه محروم در شهرستان سلطانیه خبر داد و افزود: همچنین در راستای کمک به مدافعان سلامت، بسیج جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی اقدام به برگزاری اردوهای جهادی و ویزیت رایگان در روستاهای محروم استان کرده و ارائه خدمات رایگان پزشکی، پرستاری و روانشناسی و توزیع بسته های بهداشتی و ماسک در روستاهای هدف در حال انجام است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تداوم رزمایش کمک مومنانه و با دعوت از عموم مردم و مومنین برای مشارکت و همکاری در اجرای گام سوم رزمایش کمک مومنانه، افزود: مردم حسینی و خیر استان از اولین روزهای اجرای رزمایش کمک مومنانه همکاری بسیار خوبی در کمک به نیازمندان داشتند و در گام سوم نیز از تمام خیران، موکب‌ها و هیات‌های مذهبی انتظار داریم تا از ظرفیت های موکب‌ها در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری استفاده و بر اجرای هرچه بهتر مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه تلاش و همکاری کنند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*