دوشنبه 16 مهر 1403

بیش از 14 هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی در فاز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بیش از 14 هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی در فاز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

مصطفی سراج مدیر کل دفتر امور مراکز توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: از مجموع 20 هزار نفر از جامعه هدفی که بهزیستی برای تزریق واکسن کرونا در فاز اول تعیین کرده بود، بیش از 14 هزار نفر این واکسن را در مراکز مختلف دریافت کرده‌اند.

وی همچنین اضافه کرد: متاسفانه به دلایل مختلف در 6 استان کشور آمار واکسیناسیون برای مددجویان مراکز مختلف زیر 50 درصد است و آمار واکسن کرونای تزریق شده این استان‌ها شامل استان اصفهان با 21 درصد، استان گلستان 26 درصد، استان خراسان شمالی 31 درصد، استان کهکیلویه و بویر احمد 34 درصد، استان فارس 37 درصد و استان کرمانشاه 37 است.

مدیر کل دفتر امور مراکز توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: مقرر شده بود که 20 هزار دوز واکسن کرونا برای جامعه هدف بهزیستی در تا پایان سال 99 تزریق شود، اما کار‌ها به خوبی پیش نرفت و تا کنون بیش از 75 درصد پروژه فاز اول تزریق واکسن انجام شده است.

سراج اضافه کرد: در شهر تهران تا کنون بیش از 80 درصد واکسیناسیون فاز اول برای جامعه هدف سازمان بهزیستی تزریق شده است و در مجموع باید در سراسر کشور 75 هزار نفر از این جامعه هدف واکسن کرونا دریافت کنند.