یک‌شنبه 15 مهر 1403

بیش از 2 میلیارد ریال آگهی میان نشریات استان زنجان توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیش از 2 میلیارد ریال آگهی میان نشریات استان زنجان توزیع شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: میزان آگهی پرداختی به 32 رسانه استان در سال گذشته پنج میلیارد و 282 میلیون ریال و این رقم در 6 ماهه اول امسال 2 میلیارد و 250 میلیون ریال برای 27 رسانه استانی بوده است.

فاطمه کرباسی روز چهارشنبه در شورای اطلاع رسانی استان میزان یارانه پرداختی به 19 روزنامه، هفته نامه و 2 هفته نامه را در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و 358 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: طی 6 ماه اول امسال 940 میلیون ریال به 2 روزنامه و یک پایگاه خبری یارانه پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: طی 6 ماهه اول امسال شورای اطلاع رسانی استان 52 مصوبه بامیانگین هر جلسه 5.7 مصوبه داشته است که بیشترین مصوبات با 11 مورد در خصوص کرونا، 15 مصوبه در ارتباط با رسانه ها و 9 مصوبه در خصوص رعایت پروتکل های ماه محرم بوده است.

اطلاع رسانی کنونی کرونایی تاثیر گذار نیست

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمان استان زنجان نیز با اشاره به اینکه با توجه به شیوع موج سوم شیوع کرونا، اطلاع رسانی کنونی چندان تاثیر گذار نیست، ادامه داد: بر این مبنا ضروری است که تجدید نظر در این خصوص انجام گیرد.

دکتر مصطفی محمدی افزود: در این میان موضوع زیست فردی و اجتماعی متاثر از کرونا در استان مطرح و مقرر شده است با همکاری اعضای شورای اطلاع رسانی و دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب فرمتی آماده سازی و ارائه شود.

وی یادآوری کرد: با همفکری می توان برنامه جدیدی در خصوص اطلاع رسانی اثرگذار ارائه کرد که ضروری است این مهم در زمینه کسب و کارها و حقوق شهروندی نیز انجام شود.

*س_برچسب‌ها_س*