پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری دانا

قیمت ارز در بازار آزاد تهران در جریان معاملات امروز دوشنبه 7 آذر 1401 مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت آقایان از 11 آذر ماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم «دِرب» به کارگردانی هادی محقق جایزه بالون نقره‌ای جشنواره سه قاره نانت را دریافت کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس انجمن تولیدکنندگان دوچرخه ایران گفت: گزارش‌های بازار نشان می‌دهند خانم‌ها تمایل زیادی برای خرید موتور سیکلت برقی از خود نشان داده‌اند و این مسئله نقش مهمی در آینده مصرف موتور‌های برقی در ایران خواهد داشت؛ در شهر‌های بزرگ موتورسواری بانوان زیاد شده است و اگر موانع پیشروی این موضوع رفع شود و بازار موتور به سمت بانوان باز شود این صنعت رونق پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هشتمین روز جام جهانی 2022 قطر با با شکست ژاپن و بلژیک، برتری کرواسی و تساوی آلمان و اسپانیا پیگیری شد و تصاویر زیبایی از این بازی‌ها از قاب ایرنا و با تلاش عکاسان ورزشی ثبت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به صدور قطعنامه حقوق بشری علیه تهران تاکید کرد: «ایران هیچگونه همکاری با کمیته حقیقت‌یاب نخواهد داشت».

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران گفت: عدد و رقم تولید روزانه گاز متان در تهران متفاوت است، این گاز در دسته‌بندی گازهای گلخانه‌ای که باعث گرمایش جهانی می‌شود قرار می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نقش روسیه در جنگ سوریه از زمان آغاز حمله به اوکراین در اوایل سال جاری تغییر کرده است. مسکو در جنگی گسترده و پرهزینه غوطه‌ور است که باعث شده منابعش را از سوریه منحرف کند. بدین ترتیب اولویت روسیه اجتناب از کشیده شدن به درگیری‌های پیچیده در سوریه است.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت امور خارجه، اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر حمله ایران به کشتی تاجر رژیم صهیونیستی را اتهام‌زنی عنوان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو از روزنامه انیس افغانستان، بلال کریمی، معاون سخنگوی طالبان، در واکنش به اظهارات اخیر ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه، در مورد تشکیل دولت فراگیر، گفت که تشکیل حکومت یک موضوع داخلی برای افغان‌ها است و از کشور‌های منطقه و جهان خواست این موضوعات باید از طریق مجاری رسمی دپلماتیک با طالبان در میان گذاشته شود. کریمی گفت: افغانستان یک کشور مستقل است...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: علی میرمیرانی با بیان این‌که کتاب او درباره زیبایی‌شناسی، ادبیات و جام‌جهانی آماده چاپ بود اما فعلا منتشر نمی‌شود، گفت: این کتاب از چند جهت متضرر شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «فلسفه سیاسی» نوشته جین همپتن با ترجمه خشایار دیهیمی توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت هوندای ژاپن ماشین لوکس و کمیاب خود را به ماکس فرستاپن بابت دومین قهرمانی‌اش در فرمول یک اهدا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه با ماسک ضد بمب شیمیایی وارد سالن سخنگو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار ارز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران در مقایسه با نرخ روز گذشته، 32,059 (سی و دو هزار و پنجاه و نه تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: کشورهای همسایه در مناسبات با رژیم صهیونیستی دقت نظر داشته باشند، این رژیم هیچ‌گاه امنیت‌ساز نبوده است.