جمعه 28 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه خبر آنلاین

صبا نوشت:«گیج گاه» ساخته طنز عادل تبریزی یکی از شانس های آوردن مردم به سینماهاست که می تواند تا قبل از جشنواره فیلم فجر روی پرده برود.

وب‌گاه ورزش سه

حساسیت بالای بازی دو تیم فوتبال ایران و آمریکا در جام‌جهانی قطر با تصویری از مبارزه اخیر کامران قاسم‌پور و جی‌دن کاکس در مسابقات جهانی بلگراد، در اتحادیه جهانی کشتی بازتاب داشت.

وب‌گاه ورزش سه

کارلوس کیروش، سرمربی تیم ملی ایران، نسبت به انتشار خبرهایی درباره بازیکنان تیم ملی در روز گذشته واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه در بازار پایین آمد، قیمت طلا اما بالا رفت. دلار هم رشد قیمت داشت و با افزایش 0.4 درصدی، به 33,685 (سی و سه هزار و ششصد و هشتاد و پنج) تومان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار در بازار متشکل امروز افزایش یافت.

وب‌گاه گسترش

دو بازیکن تیم ملی ایران بعد از شکست برابر آمریکا پاسخی کنایه آمیز به سوال خبرنگاران داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله عابدینی گفت: تمدن آمریکایی، فحاشی و انسان‌ها را آتش زدن بوده که در اصل توحش است و امیدواریم حرکت شکل گرفته در اربعین این توحش را از میان بردارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از جمله تازه‌ترین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی این گروه، تعریف پروژه های متعدد درزمینه تولیدات دانش بنیان به ویژه "سیمانهای آمیخته" بوده که به این بهانه در گفت و گو با فریدون رحمانی مدیرعامل گروه صنایع سیمان کرمان، دستاوردهای سیمان کرمان در حوزه تولید سیمانهای مرکب وجایگاه این محصول درصنعت سیمان را به بررسی نشسته ایم.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت خبر داد که سومین جلسه مشترک اعضای دولت با نمایندگان مجلس هفته آینده برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: اراکی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جامعه اسلامی باید بیت، بیت باشد، و محور هر بیتی زن است که اگر زن پاک شد، پسر و دختر و جامعه نیز پاک خواهد شد، جامعه اسلامی ترکیب‌یافته از بیوتی است که همچون سلول‌هایی به هم پیوسته‌اند و بیت مرکزی که همه بیوت ایمانی از آن تکثیر شده است بیت حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها است.

خبرگزاری مهر

بانک‌ها باتوجه به پایین بودن نرخ کفایت سرمایه خود امکان تامین مالی کلان پروژه‌ها را ندارند و با اعطای وام سندیکایی می‌توانند در این تامین مالی نقش آفرینی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات امروز قیمت دلار روند صعودی را دنبال کرد و با افزایش 0.4 درصدی که تجربه کرد، 33,685 (سی و سه هزار و ششصد و هشتاد و پنج) تومان نرخ گذاری شد.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور با تاکید بر حفظ شدن شان صبورانه و مبتکرانه پرستاری، گفت: یکی از اقدامات، بیمه سلامت برای آحاد مردم بود که 6 میلیون نفر رایگان بیمه شدند و تلاش دولت این است که در ماههای آینده بیمه سلامت و تامین اجتماعی پایدار شود تا هیچ بیماری نگرانی بیمه نداشته باشد.