پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات قیمت دلار امروز به مانند روز پیش رشد را در پیش گرفت و به 33,400 (سی و سه هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.32 درصدی داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کنعانی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به صدور قطعنامه حقوق بشری علیه تهران تاکید کرد: «ایران هیچگونه همکاری با کمیته حقیقت‌یاب نخواهد داشت».

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به صدور قطعنامه حقوق بشری علیه تهران تاکید کرد: ایران هیچگونه همکاری با کمیته حقیقت‌یاب نخواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نایب رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی خاطر نشان کرد: واردات از اسرائیل را تکذیب می‌کنیم چراکه این سخن به این معناست که کشوری ادعا کند از ایران آناناس وارد کرده است. ممکن است شرکتی که سرمایه‌گذاران اصلی آن اسرائیلی هستند موز را از فیلیپین خریداری و به ایران بفروشند؛ اما اگر برای تجار ایرانی مسجل شود که طرف اسرائیلی است نباید به تجارت با این کشور ادامه بدهد و به شکل قانونی...

خبرگزاری مهر

دبیرخانه جشنواره شهید اندرزگو می‌تواند فعال‌تر از گذشته شود و هویت مستقلی هم داشته باشد تا بتواند فراتر از حضور دولت‌ها و سلایق مدیران، بتواند کارهای ماندگاری را رقم بزند.

وب‌گاه عصر ایران

در این ملاقات مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به اظهارات مداخله جویانه و بی پایه و اساس مقامات آلمانی به سفیر این کشور ابلاغ گردید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت طلا و دلار روند صعودی داشت، قیمت سکه امامی هم بالا رفت و به 17,054,000 (هفده میلیون و پنجاه و چهار هزار) تومان رسید که افزایش 0.18 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نفتالی بنت، نخست وزیر پیشین اسرائیل اخیرا با انتشار یادداشتی در نشریه نیویورک تایمز اعتراف کرد که اسرائیل به شکلی بی سابقه در موضع ضعف قرار گرفته، قطبی و منفعل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد باشگاه فنرباغچه بعد از اظهارات اخیر سردار آزمون، به دنبال جذب این مهاجم ایرانی بعد از مسابقات جام جهانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس انجمن تولیدکنندگان دوچرخه ایران گفت: گزارش‌های بازار نشان می‌دهند خانم‌ها تمایل زیادی برای خرید موتور سیکلت برقی از خود نشان داده‌اند؛ در شهر‌های بزرگ موتورسواری بانوان زیاد شده است و اگر موانع پیشروی این موضوع رفع شود و بازار موتور به سمت بانوان باز شود این صنعت رونق پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

جام جهانی قطر - همه چشم انتظار دیدار با آمریکا هستند مسابقه‌ای که می‌تواند در تاریخ فوتبال ایران ثبت شود. برای رسیدن به این مهم اما اتفاقی شبیه به بازی با ولز نیاز است.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه درمورد قطعنامه حقوق بشری علیه ایران گفت: بیانیه وزارت خارجه منتشر شد و ایران هیچ گونه همکاری با این کمیته سیاسی نخواهد داشت و جمهوری اسلامی داوطلبانه به مسئولیت خود عمل می‌کند و چنین اقداماتی کمکی به حقوق بشر نخواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برنامه تهران 20 شب گذشته 6 آذر میزبان علیرضا نورپور، رئیس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و مجید قاسمی، کارشناس محیط زیست برای بررسی موضوع چالش برانگیز وضعیت پسماند‌ها در پایتخت بود. نورپور در ابتدا پیرامون موضوع دفع زباله‌ها در تهران گفت: بر اساس آمار‌های موجود، حدود 7 هزار تن زباله جامد شهری در تهران تولید می‌شود. بخشی از این پسماند‌ها جداسازی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ناصر کنعانی از عدم همکاری ایران با کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل همکاری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین موسویان می‌گوید ناهماهنگی‌های مستمر بین دستگاه‌های کشور درمورد مسائل مربوط به ایرانیان مقیم خارج همیشه و درهردولتی مشهود بوده است؛ لذا نیازمند یک هماهنگی ملی دراجرای سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب هستیم.