جمعه 28 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه گسترش

در خبرها آمده بود که هند به‌تازگی تعرفه‌های سنگین صادرات فولاد و مواد اولیه فولادسازی و عوارض صادراتی سنگ‌آهن و گندله با عیار بالا را حذف کرده است.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام طائب گفت: با افزایش تعاملات دیپلماسی 130 میلیون دلار ایران تفاهم با کشورهای منطقه امضا کرده و دشمن با بی‌ثباتی و ناامنی داخلی به دنبال این است که این تفاهم‌ها اجرایی نشود.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم نوک اصلی ایران در جام جهانی قطر در میان تعجب تماشاگران بازی در بین دو نیمه برابر امریکا تعویض شد.

وب‌گاه ورزش سه

برنده توپ طلا به تمرینات بازگشته، اما بعید است که او بخشی از افتخارآفرینی خروس‌ها در قطر 2022 باشد.

وب‌گاه عصر ایران

از جام جهانی فوتبال تا غلیان کرونا در چین

وب‌گاه الف

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: شورای امنیت باید اقدامات رژیم صهیونیستی در تجاوز و حملات تروریستی به سوریه را محکوم کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهاجرانی در یادداشتی نوشت: تیم ملی ایران هم بعد از فرود در مسابقه با انگلیس شاهد پروازش در مسابقه با ولز بودیم. فوتبال را بایستی در چارچوب خودش دید و داوری کرد. این که تیمی به جام جهانی راه پیدا می کند، نشانه توانایی بازی کنان و تدبیر مربیان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت ظهر امروز (چهارشنبه 9 آذرماه) در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به قدردانی رئیس‌جمهور و تیم وزیران از جایگاه و نقش جامعه پرستاری به ویژه در ایام مدیریت کرونا، گفت: یکی از تصمیمات امروز دولت این بود که وزارت بهداشت با همکاری صدا و سیما و وزارت ارشاد و با حمایت سازمان برنامه و بودجه و سایر دستگاه‌های مربوطه،...

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت گفت: در هفته آتی سومین جلسه مشترک مجلس و دولت به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: مهاجم آمریکایی در پیامی احساسی در صفحه شخصی خود از تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر خداحافظی کرد و نوشت: بازیکنان ایران الهام‌بخش بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهار منبع آگاه به خبرگزاری رویترز اعلام کردند که مسکو فهرستی از بیش از 500 محصول چون قطعات خودرو، هواپیما و قطار را به هند ارسال کرده است چرا که تحریم های اعمالی علیه مسکو، کمر روسیه را شکسته و توانایی این کشور را برای حفظ صنایع حیاتی اش کاهش داده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

اغراق در نقش تحریم های اقتصادی دشوار است. ایالات متحده اکنون تحریم های اقتصادی مختلفی را علیه ده ها کشور اعمال می کند. با این حال، آنچه حیاتی است، تنها دفعات استفاده از تحریم‌های اقتصادی نیست، بلکه اهمیت آن ها است. به طور فزاینده‌ای، تحریم‌ها تعدادی از روابط و سیاست‌های مهم را تعریف می‌کنند یا بر آن حاکم می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

مجموعه مستند "از میان خاکستر" روایتی متفاوت از بحران‌هایی است که در قاب دوربین عکاسان شجاع ایرانی به نمایش درآمده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت گفت: در سال اول فعالیت دولت شاهد افزایش 500 درصدی واگذاری اراضی برای شهرک‌های گلخانه‌ای بودیم.

وب‌گاه گسترش

بازی تیم‌های ملی آلمان و کاستاریکا که پنجشنبه در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر برگزار می‌شود نخستین بازی در یک جام جهانی مردان خواهد بود که یک تیم داوری زن قضاوت آن را انجام می‌دهند. استفانی فراپار قرار است نخستین داور زنی باشد که در یک جام جهانی فوتبال مردان داوری می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

تنش زیاد بود. مدام رئیس فدراسیون را عوض می‌کردند. در نهایت رئیسی آمد که قبل از من در فدراسیون بود و عملاً قرارداد و تعهد مالی را از بین برد.