جمعه 28 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات امروز قیمت دلار روند صعودی را دنبال کرد و با افزایش 0.4 درصدی که تجربه کرد، 33,685 (سی و سه هزار و ششصد و هشتاد و پنج) تومان نرخ گذاری شد.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور با تاکید بر حفظ شدن شان صبورانه و مبتکرانه پرستاری، گفت: یکی از اقدامات، بیمه سلامت برای آحاد مردم بود که 6 میلیون نفر رایگان بیمه شدند و تلاش دولت این است که در ماههای آینده بیمه سلامت و تامین اجتماعی پایدار شود تا هیچ بیماری نگرانی بیمه نداشته باشد.

وب‌گاه گسترش

زوبین امیری - رییس کمیسیون تولید انجمن ارگانیک ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از جمله تازه‌ترین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی این گروه، تعریف پروژه های متعدد درزمینه تولیدات دانش بنیان به ویژه "سیمانهای آمیخته" بوده که به این بهانه در گفت و گو با فریدون رحمانی مدیرعامل گروه صنایع سیمان کرمان، دستاوردهای سیمان کرمان در حوزه تولید سیمانهای مرکب وجایگاه این محصول درصنعت سیمان را به بررسی نشسته ایم.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به اتفاق جنجالی اخیر در هیئت مدیره این باشگاه واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

قیمت ارز در بازار آزاد تهران در جریان معاملات امروز چهارشنبه 9 آذر 1401 مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی که موفق شد ایران را به جام جهانی برساند و سپس کارلوس کی روش جایش را گرفت، در تازه‌ترین صحبت‌هایش از ترکیب ایران در این مسابقات انتقاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه کاهش یافت و به 16,938,000 (شانزده میلیون و نهصد و سی و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.56 درصدی داشته است. قیمت طلا و دلار اما بالا رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: ضرغامی گفت: شنیدم، هم آقای رئیس‌جمهور و هم آقای رئیس قوه قضائیه جلسات این چنینی را دارند که جریان‌های سیاسی مختلف می‌آیند با آنها گفت‌وگو می‌کنند این حتماً می‌تواند به نزدیک کردن افکار کمک کند و مفید است.

وب‌گاه عصر ایران

ما معترضانی داریم که حرف دارند و حرف‌شان باید شنیده شود. گفت‌وگوی ملی حرکتی است که باید الزامات آن را فراهم کنیم. الزامات گفت‌وگوی ملی این است که ما اشتراکات‌مان را روی میز بریزیم. پایبندی‌مان را به اشتراکات‌مان اعلام کنیم.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم تیم ملی فوتبال آمریکا پس از پیروزی این تیم مقابل ایران در جام جهانی قطر، پیام جالبی را در خطاب به بازیکنان تیم ملی منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی گفت: تلاش دولت این است که در ماه‌های آینده بیمه سلامت و تامین اجتماعی پایدار شود تا هیچ بیماری نگرانی بیمه نداشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده در هشتمین جلسه مهارت افزایی و نشست هم اندیشی سراسری مدیران نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور که به صورت ویدئوکنفرانس و با محوریت برگزاری آزمون‌ها و چگونگی نظارت بر آن‌ها در سازمان مرکزی برگزار شد، افزود: دانشگاه پیام نور داعیه دار برگزاری آزمون‌های الکترونیکی است و طی چند سال اخیر به ویژه...

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس قرارداد دوحه و قطر، شرکت دولتی قطر انرژی سالانه چهار میلیون تن گاز طبیعی مایع از پروژه جدید خود در میدان شمال شرق (میدان مشترک با ایران، پارس جنوبی) به شرکت نفت و شیمی سینوپک چین ارسال خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آنها تلاش کردند بازیکنان ما در اعتراض به برخورد نظام با اغتشاش گران بازیها را تحریم کنند. اما بازیکنان تیم ملی فوتبال همگی آمدند. گزارشی نشنیدیم حتی یک نفر که از سوی مربی تیم انتخاب شده بود از تیم ملی