شنبه 29 اردیبهشت 1403

حضور 12 تیم خارجی و 3 تیم ایرانی در تور آذربایجان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حضور 12 تیم خارجی و 3 تیم ایرانی در تور آذربایجان

تهران - ایرنا - سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: 12 تیم خارجی در کنار 3 تیم ایرانی برای حضور در تور بین‌المللی آذربایجان، اعلام آمادگی کردند و این مسابقات از نیمه اول مهرماه آغاز خواهد شد.

محمود وفایی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان خود را برای حضور در تور آذربایجان آماده می‌کند و قرار است 2 تیم آرویچ شرق امیدنیا نکا و دانشگاه آزاد نیز به عنوان تیم‌های کنتینانتال در این رویداد حضور یابند.

وی ادامه داد: از سویی دیگر 12 تیم خارجی از آسیا و اروپا نیز برای حضور در ایران اعلام آمادگی کردند که با تیم‌های ایرانی در کل 15 تیم در تور آذربایجان حضور خواهند داشت. این مسابقات از هفتم مهرماه آغاز خواهد شد که رکابزنان در 5 مرحله توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری یادآور شد: مرحله اول این رقابت‌ها از تبریز به ارومیه، مرحله دوم تبریز تا منطقه آزاد ارس، مرحله سوم حدفاصل جلفا و کلیبر است. در ادامه رکابزنان در مرحله چهارم مسیر تبریز تا سرعین را طی می‌کنند و در مرحله پایانی نیز سرعین تا تبریز را رکاب خواهند زد. در پایان نیز با اهدای جوایز نقدی از برترین‌ها تجلیل می‌شود.

وفایی تاکید کرد: قبل از برگزاری تور آذربایجان رقابت‌های آزاد روسیه را خواهیم داشت که رنکینگ ندارد اما جوایز نقدی شامل حال رکابزنان خواهد شد که تیم «ب» ایران در آن رویداد حضور می‌یابد. همچنین رقابت‌هایی ترکیه هم در پیش است که در قالب یک تور برگزار خواهد شد و تیم‌های کنتینانتال ایران نیز در آن حضور دارند.

گفتنی است تور آذربایجان به علت شرایط کرونایی 2 سال با وقفه مواجه بود.

برچسب‌ها