یک‌شنبه 13 خرداد 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ویدیوآرت «صورتگر» به کارگردانی رامین حسین‌پور 5 جایزه رویداد جوایز بین‌المللی «آینده صدا» نیویورک را از آن خود کرد.

وب‌گاه ورزش سه

آئورلین شوامنی، هافبک جوان موناکو سه سال قبل فاصله ای تا پوشیدن لباس اینتر نداشت.

وب‌گاه ورزش سه

سپ بلاتر رئیس سابق فیفا که قرار بود امروز به اتهام فساد مالی در دادگاه شرکت کند به دلیل نامساعد بودن وضعیت جسمانی نتوانست در دفاع از خود صبحت کند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما از تصمیم سازمان انرژی اتمی کشورمان در محدودسازی همکاری‌های فراپادمانی با آژانس حمایت می‌کنیم، همچنین مجلس بر رعایت کلمه به کلمه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها اصرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه عکس «مهر ثامن» با نمایش 75 عکس رضوی در موسسه فرهنگی هنری مهرسان آغاز به کار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر و نماینده دائم روسیه از آغاز جلسه بررسی اجرای پادمان در ایران در نشست شورای حکام خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر و نماینده دائم روسیه در وین از آغاز جلسه بررسی اجرای پادمان در ایران در سومین روز از نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد.

خبرگزاری دانا

رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تأکید بر مبارزه با متجاوزان، اعلام کرد که یمن موشک‌هایی در اختیار دارد که فناوری‌های آمریکا در تقابل با آن ناموفق عمل کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

وزیر خارجه هند از گفت‌وگو با همتای ایرانی خود در باره برجام، اوضاع در افغانستان و اوکراین خبر داد.

خبرگزاری دانا

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین از اقدام نماینده آلمان در معرفی قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در صبح روزی که در لیگ ملت‌ها مسابقه نداشتند، به باشگاه بدنسازی رفتند و وزنه سبک زدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیشکسوت استقلال گفت: جواد نکونام گزینه خوبی برای استقلال است اما باید بداند در بدو ورودش فشار زیادی روی او خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

سید جلال حسینی احتمالا در آخرین فصل فوتبالی‌اش به سر می‌برد دوست دارد با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند یا اینکه به انزلی باز می‌گردد و پیراهن ملوان تازه صعود کرده را می‌پوشد؟ فعلا که از باشگاه پرسپولیس و پیشنهادهایش خبری نیست!

وب‌گاه فرارو

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اینکه بدون آمادگی و داشتن بازی‌های تدارکاتی به جام جهانی برویم را مثبتی نمی‌بینیم، اما باید قسمت مثبت داستان را نگاه کنیم که بازیکنان خوب تمرین می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در صبح روزی که مسابقه ندارند، به باشگاه بدنسازی رفتند و وزنه سبک زدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ طلب دولت ترامپ با تکرار اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد در دولت پیشین به عنوان وزیر خارجه آمریکا، توانایی ایران برای گسترش ترور را متوقف و از توانایی ایران برای تولید سلاح هسته ای جلوگیری کردم.