دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یانوکوویچ که تاکنون همه اتهامات علیه خود را تکذیب کرده، هنوز به این دستور بازداشت واکنشی نشان نداده است.

خبرگزاری تسنیم

شرکت کافه‌های زنجیره‌ای استارباکس اعلام کرد که به علت تحریم‌ها از روسیه خارج می‌شود و دیگر برندی در این کشور نخواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

8 کماندار کامپوند برای شرکت در مرحله سوم کاپ جهانی فرانسه به اردوی آمادگی دعوت شدند.

خبرگزاری مهر

دو سال از عمر مجلس یازدهم می‌گذرد و در این مدت نمایندگان مصوبات زیادی در حوزه اقتصادی و برای بهبود معیشت مردم داشته‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، از تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن خوشحال است.

وب‌گاه عصر ایران

شهر کراسنویارسک در روسیه با شاخص کیفیت هوای 164، دبی در امارات متحده با شاخص 164 و چنگدو در چین با شاخص 156 در رتبه های بعدی این فهرست قرار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بحث حضور در محل کار، یکی از چالش های قدیمی کارمند و کارفرما بوده است. در بعضی از مشاغل، دورکاری برای کارمند فرصت محسوب می شود و در برخی دیگر، تهدید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک نظریه‌پرداز با این توصیه که «اگر چماق بزرگی دارید، آرام صحبت کردن هوشمندانه است، همانطور که استفاده زیرکانه از قدرت»، به توضیح تصمیم رهبران فنلاند و سوئد برای پیوستن به ناتو پس از سال‌ها بی‌طرفی پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

میزان گرد و خاک در آبادان و خرمشهر دو هزار و 642 میکروگرم برمتر مکعب رسید که بیش از 18 برابر میزان استاندارد است./ تسنیم

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با تغییر دولت و انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی، ریل دولت و قطار انقلاب به مسیر اصلی آن بازگشت و بسیاری از دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها از این موضوع نشأت می‌گیرد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام حمید رسایی با اشاره به اینکه با خودباوری و تکیه بر توانمندی‌های داخل کشور می‌توان مشکلات کشور را حل کرد، افزود: دولت سیزدهم باید در انتصابات توجه ویژه داشته و مدیرانی را انتخاب کند که دغدغه انقلاب و مردم را بفهمند.

خبرگزاری دانا

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر میزگردی با حضور چند تن از فرماندهان و رزمندگان قزوینی دوران دفاع مقدس با موضوع" مروری بر نقش رزمندگان سپاه و بسیج استان قزوین در عملیات فتح خرمشهر" در قزوین برگزار شد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی قوه قضاییه ضمن همدردی با مردم آبادان و تاکید بر رسیدگی بدون اغماض به این پرونده در عین حال گفت: پیشگیری از وقوع اینگونه حوادث از سوی دستگاه‌های متولی یک اصل است تا شاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران معتقد است برای ایجاد آرامش بیشتر در تیم‌های ملی فوتبال ابتدا نیاز است در فدراسیون ثبات ایجاد شود.