دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: نخستین نشست خبری «مسعود ستایشی» در کسوت سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه 3 خرداد) با خبرنگاران و اصحاب رسانه دقایقی پیش آغاز شد.

خبرگزاری مهر

امروز سه شنبه سقوط واحد پول لبنان به دلیل مشکلات سیاسی و اقتصادی شدیدتر از قبل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ملی پوش فوتسال کشورمان گفت: ما نه تنها برای آسیا بلکه برای جهان قابل احترام هستیم.

وب‌گاه ورزش سه

قرعه کشی مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا برگزار شد و تا ساعاتی دیگر مسابقات جوانان جام ملت های آسیا هم قرعه کشی خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی جدید قوه قضائیه وعده داد با مجرمان و متخلفان مقصر در حادثه روزگذشته فرو ریختن برج در آبادان برخورد قاطع می‌شود.

خبرگزاری مهر

مراسم تشییع پیکر شهید «صیاد خدایی» در مسیر میدان امام حسین (ع) - خیابان 17 شهریور - میدان شهدا با حضور اقشار مردم و و مقام‌های کشوری و لشکری برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

الهه منصوریان گفت: حاضرم با هالک ایرانی مبارزه کنم و قول می‌دهم که ایشان را در کمتر از یک دقیقه شکست بدهم. این را حتما از طرف من بگویید تا بعضی بدانند که نباید با نام ایران و اعتبار ورزش یک مملکت به این راحتی بازی کنند.

خبرگزاری مهر

روسیه امروز سه‌شنبه تصمیم گرفت محدودیت‌های پروازی به 11 فرودگاه در جنوب و مرکز این کشور را به دلیل جنگ تا پایان ماه می تمدید کند.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از شاخص های اصلی در اعزام رایزنان فرهنگی باید بررسی عملکرد و نوع توجهات آنها به حوزه صنایع فرهنگی و گسترش صادرات این حوزه باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در 24 ساعت گذشته روند قیمت ها در بازار ارز و طلا افزایشی شده‌است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اولین مربی ستاره ایرانی پورتو از رشد این بازیکن در فوتبال پرتغال سخن گفت.

وب‌گاه ورزش سه

شاید کمتر شاید مصاحبه یا گفتگویی توفانی از وحید هاشمیان بوده‌ایم اما اینبار او در انتقاداتی تند و تیز نسبت به حواشی و هجمه‌ها موضع گرفته است.

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی از سفر معاون نخست وزیر روسیه به تهران برای مذاکره در خصوص استفاده از شبکه ریلی ایران جهت حمل کالا به هند خبر داد.

خبرگزاری دانا

سردار غیاثی با بیان اینکه خیلی از زوایای دفاع مقدس هنوز نهفته است، گفت: زوایای عملیات هایی همچون فتح خرمشهر و دوران دفاع مقدس باید در مراکز تحقیقاتی کشور برای نسل امروز تبیین شود.

خبرگزاری دانا

سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر یکی از فرازهای پرافتخار ملت ایران است و امروز نیز بر این باوریم تنها راه مصونیت آفرینی برای کشور و موفقیت برابر آرایش جنگی دشمن که اشغال خرمشهرهای جدید انقلاب در بستر جنگ اقتصادی و نبرد اراده ها را دنبال می کند، وحدت، انسجام ملی و تردید به خود راه ندادن در شناخت دقیق برنامه های دشمن است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش نرخ خرید تضمینی گندم باید در دستور کار دولت قرار گیرد تا کشور در ماه‌های آتی با مشکل مواجه نشود.