یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: 213 هزار عدد انواع ظروف آرکوپال خارجی قاچاق به ارزش بیش از 16 میلیارد تومان کشف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، فیلم «تاپ گان: ماوریک» پس از بار‌ها تاخیر سرانجام اکران شد و در چهار روز نخست اکرانش (پنج‌شنبه تا یکشنبه) به رقم فروش 124 میلیون دلار رسید. تام کروز با این موفقیت یکی از مهم‌ترین شیرین‌کاری‌های عمرش را رقم زده و توانسته با فیلمی که ابرقهرمانی نیست چنین افتتاحیه‌ای را شکل دهد. نمایش فیلم در 4732 سالن سینما در آمریکا این فروش را...

خبرگزاری مهر

برخی از شکسته‌نویسان معاصر دارای «تَوهم دانا پنداری» هستند و ادعا دارند از مرحوم درویش عبدالمجید و گلستانه و میراث‌دارانشان عبور کرده‌اند، من این اظهارات نادرست را مردود اعلام می‌کنم.

خبرگزاری دانا

عضو تیم ملی ووشو بانوان با اشاره به اینکه سلبریتی ها این نوع اظهارات ضد ایرانی را برای خوشایند بیگانگان بیان می کنند نه تنها عزیز نمی شوند بلکه مورد تمسخر هم قرار می گیرند گفت: آن کسی که این اظهارات را می شنود تفکیک نمی کند که این شخص در خصوص یک قشرخاص از ایران صحبت می کند یا برای اهداف خود جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داده بلکه شنونده می گوید منظور ایران است و خودشان هم عضو همین...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس ارشد مسائل اوراسیا گفت: هدف‌گذاری اولیه این است در اولین قدم بتوانیم حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان را به 500 میلیون دلار در سال برسانیم.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیشتر رسانه‌های آمریکایی از بازداشت همسر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شنبه شب گذشته به دلیل رانندگی تحت تاثیر مشروبات الکلی در «ناپا کانتی» در کالیفرنیا از سوی پلیس محلی بازداشت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: معامله گران معمولا از اتحادیه اروپا انتظار اظهارنظرهای محتاطانه تر را دارند و موضع نسبتا مستقیم تر این اتحادیه موجب شد که بازیگران داخلی تصور کنند احتمال احیای برجام ضعیف تر شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

شاید بسیاری از جوانان بگویند، ملا نصر الدین دیگه چیه و این قصه ها دیگه قدیمی شده. ولی باید گفت که ملا نصرالدین متعلق به کشور ما و یا مشرق زمین نیست. او متعلق به قدیم نیست. او شخصیتی است که داستان هایش تمامی ندارد و هنوز که هنوز است حکایات با مزه ای که اتفاق می افتد را به او نسبت می دهند. و حتی او را با موضوعات امروزی مثل موسیقی جاز، رادیو و تلفن همساز کرده اند. در کشور های آمریکایی...

خبرگزاری دانا

کوشکی با اشاره به استمرار روزهای بدون کرونا در لرستان، گفت: در 24 ساعت گذشته 8 نفر به کرونا مبتلا شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 16 میلیارد تومانی انواع ظروف قاچاق خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری گفت: بحث دو فوریت مشاوران املاک و بازار مسکن را در دستور کار قرار داده ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: بر اساس پیش بینی های متخصصان به نظر می رسد که تا سه ماه آینده موج جدیدی از کرونا و افزایش چشمگیری در ابتلا به این بیماری نداشته باشیم.