یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبگزاری دانشجو، رهبران احزاب مخالف حزب حاکم ترکیه شامل کمال کلیچدار اوغلو رهبر حزب جمهوری خلق، مرال آکشنر رهبر حزب خوب، تمل کارا ملا اوغلو رهبر حزب سعادت، علی باباجان رهبر حزب جهش و دموکراسی، احمد داود اوغلو رهبر حزب آینده و گلتکین اویسال رهبر حزب دموکرات، یکشنبه شب برای چهارمین بار گردهم آمدند تا درباره آینده تحولات در ترکیه و اقداماتشان برای انتخابات سال آینده...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مشکل ما این است که از نظر وقت خیلی دیر کار را شروع کردیم و برای هماهنگ کردن مسائل زمان کمی داریم.

خبرگزاری دانا

تهیه‌کننده و کارگردان گلستانی گفت: متأسفانه افرادی هنرمندنما و سلبریتی به نمایندگی از سینمای ایران روی فرش قرمز و در مراسم و محافل جشنواره کن حضور می‌یابند و به جای هویت بخشیدن به فرهنگ سرزمین مادری خودشان به صورت مام میهن چنگال می‌کشند.

خبرگزاری دانا

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال صربستان صبح امروز (دوشنبه نهم خرداد) در رستوران هتل محل اقامت تیم والیبال ایران با کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفت وگوی کوتاهی با آن‌ها داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مالیدن کیک به تابلوی مونالیزای داوینچی به علاقمندان هنر شوک بزرگی وارد کرد که خوشبختانه تابلو پشت ویترین شیشه‌ای بود و آسیبی به تابلو نرسید./ خبرآنلاین

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات شهر «ملیتوپل» در حالی از وقوع انفجاری عظیم در مرکز این شهر خبر دادند که مسئولیت آن را متوجه نیروهای اوکراینی کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به افزایش حضور دانشجویان در فضای مجازی، اداره فضای مجازی در معاونت فرهنگی وزارت علوم راه‌اندازی شد.

خبرگزاری دانا

عضو شورای فرهنگ عمومی قم با اشاره به اینکه دشمن از طریق فضای مجازی در حال نفوذ در جامعه است، گفت: آسیب های فضای مجازی می تواند با آموزش و ارتقا سواد رسانه ای کاهش یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقامات شهر «ملیتوپل» در حالی از وقوع انفجاری عظیم در مرکز این شهر خبر دادند که مسئولیت آن را متوجه نیروهای اوکراینی نموده اند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مشکلات دکل‌بندان گلوگاهی را ظاهرا پایانی نیست. رسانه‌ها طی یک دهه گذشته بارها و بارها از این مشکلات جان‌فرسا نوشتند، مسوولان بارها و بارها وعده دادند ولی جمعه گذشته که استاندار مازندران به گلوگاه سفر کرد، مشخص شد دست دکل‌بندان کوتاه است و وعده مسوولان بر نخیل.

وب‌گاه فرارو

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با چند پیشنهاد خارجی مواجه شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مردی که لباس پیرزنی را به تن کرده بود و روی صندلی چرخدار نشسته بود ناگهان برخاست و سعی کرد شیشه ضد گلوله مونالیزا را بشکند؛ سپس اقدام به مالیدن کیک روی شیشه کرد و قبل از اینکه توسط نیروهای امنیتی دستگیر شود، گل‌های در دستش را در همه جا پرتاب کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام مصطفی پوربهشت با اشاره به اینکه ملت ایران در سوگ جان باختن جمعی از هموطنان است به برخورد با عوامل دخیل در بروز این حادثه تاسف بار تاکید کرد.