یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری دانا

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 240 بیمار جدید کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه دو نفر نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تا کنون 64 میلیون و 533 هزار و 76 نفر دُز اول، 57 میلیون و 843 هزار و 962 نفر دُز دوم و 27 میلیون و 526 هزار و 458 نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند. به این ترتیب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به 149 میلیون و 903 هزار و 496 دُز رسید. همچنین در شبانه روز گذشته 48 هزار و 503 دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س) گفت: امام مردم را در راس امور می‌دانستند و معتقد به سه رکن خداباوری، مردم باوری و خودباوری در جامعه اسلامی بودند.

خبرگزاری تسنیم

صدراعظم آلمان طی اظهاراتی اذعان کرد که تحریم های ضد روسی برای اقتصاد آلمان هزینه داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تماشاگران خشمگین سن‌اتین پس از آخرین ضربه پنالتی وارد زمین چمن شده و به سمت بازیکنان تیمشان حمله‌ور شوند. بازیکنان دو تیم پس از این اتفاق به رختکن‌های خود پناه بردند تا آسیب بیشتری نبینند. منبع: ایرنا

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: با شیوع بیماری آبله میمونی خطر جدی متوجه سلامت عمومی نیست.

خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه فرانسه در سفر به کی‌یف با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین دیدار خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: میزبان دور بعدی جام‌جهانی فوتبال، توانایی برگزاری یک دیدار دوستانه را هم ندارد و با این همه ادعا به صورت یک‌طرفه توافق‌نامه با ایران را لغو کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

طی دوسال گذشته، کشورمان همراه با رکود اقتصادی ناشی از کرونا، با تورم بالایی دست و پنجه نرم کرده‌است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه رتبه بندی معلمان در موعد مقرر انجام و تقدیم دولت شده و به محض تصویب در صحن هیات دولت، اجرای آن در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری تسنیم

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با ابراز نگرانی از شرایط کنونی، گفت که ممکن است تیم ملی بدون بازی تدارکاتی راهی جام جهانی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 240 بیمار جدید کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه دو نفر نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

وب‌گاه ورزش سه

شهردار اتلتیکویی مادرید از اظهارنظر تیبو کورتوا در نشست خبری قبل از فینال لیگ قهرمانان دلخور بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون وزیر ورزش و جوانان می‌گوید میزبان دور بعدی جام‌جهانی توانایی برگزاری یک بازی دوستانه را ندارد و آنها با این همه ادعا به صورت یک‌طرفه توافق‌نامه را لغو کردند.