دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم بواویشتا قصد دارد مهاجم جوان پرسپولیس را به خدمت بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازی دوستانه ایران - کانادا این روزها با حواشی بحث برانگیزی مواجه شده و بازتاب بسیاری در فضای مجازی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بوستان‌های شهرداری تهران گفت: مناطق 7، 10، 11، 12، 17 و 18 کمترین سرانه فضای سبز را در شهر تهران دارا هستند.

خبرگزاری مهر

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با آسیب شناسی نظام ارتقای اعضای هیئت علمی، بسته پیشنهادی به منظور اصلاح و بازنگری آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی ارائه داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رسانه ها به موضوعی پرداختند که قرار است قیمتش افزایش یابد.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری مهر

شاهرود - عملیات الی بیت المقدس در حالی به آزادی خرمشهر عزیز منجر شد که رزمندگان استان سمنان نقش بسزایی در آن داشتند، منصور رادمنش یکی از شهدای این روز بزرگ از شهرستان شاهرود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی جدید قوه قضائیه گفت: با آبادانی‌های عزیز همدرد هستیم و این قول را به آنها می‌دهیم که هر کسی در این فرایند مرتکب جرم شده باشد با قاطعیت برخورد می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ و بهترین بازیکن جهان از دید فیفا، همچنان یکی از داغ‌ترین سوژه‌های بازار نقل‌وانتقالات تابستانی است.

وب‌گاه گسترش

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران تمام تلاش خود را برای بازگشت به پرسپولیس می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ رییس هیات انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی با اشاره به ظرفیت تولید داخلی، گفت: 70 درصد تجهیزات پزشکی در کشور تولید می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: چه کسی کنکور را جز صداوسیما تا این حد بزرگ جلوه داده است؟ چرا به موضوعات اساسی آموزش و پرورش پرداخته نمی‌شود؟