یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در پی تاکید مقامات نظامی ایران به بی‌پاسخ نماندن اقدام تروریستی ترور شهید صیاد خدایی، به شهروندانش درباره سفر به ترکیه هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز در بیانیه‌ای مدعی شد که تهران ممکن است به دنبال آسیب رساندن به اسراییلی‌ها در ترکیه باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ویدئویی از اجرای سرود "سلام فرمانده" که توسط یک پسربچه دهه‌نودی در آمریکا گرفته شده است.

وب‌گاه ورزش سه

سورپرایز محمدحسین میثاقی برای برنامه امروز فوتبال برتر مشخص شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه 9 خرداد ماه نظرات خود را درباره روابط ترکیه با رژیم صهیونیستی، کینه جریان فتنه به سلام فرمانده، بمباران خبری معاندین در حادثه متروپل و جشنواره‌های خارجی بعنوان ابزار اسلام ستیزی بیان کردند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: سیاست وزارت علوم تعامل گسترده با کشورهای همسایه است و بیش از 50 هزار دانشجوی عراقی در دانشگاه‌های ایران مشغول به تحصیل هستند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان محیط زیست گفت: برنامه اقدام منطقه‌ای ایران درباره مقابله با گردوغبار به طرف عراقی ارائه شد.

خبرگزاری دانا

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: میزبان دور بعدی جام‌جهانی توانایی برگزاری یک بازی دوستانه را ندارد و آنها با این همه ادعا به صورت یک‌طرفه توافق‌نامه را لغو کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ارتعاشات تولید شده توسط اسب در هنگام سواری توانایی فعال کردن سیستم عصبی سمپاتیک مغز انسان را دارد که حافظه را تقویت می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: معیشت معلمان موضوع بسیار مهمی است و ابتدا باید کارهایی در جهت همطرازی حقوق معلمان با کارمندان دولت انجام شود و بعد رتبه‌بندی باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: رضایی می‌گوید: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به مسئله ریزگردها ورود نداشته اما احتمالاً این موضوع در کمیسیون مورد بررسی قرار بگیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

چطور حروف تبدیل به نمادهای سیاسی می‌شوند؟ نشانه Z روی تانک‌های روسی علامت چیست؟