سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: طلا امروز سه‌شنبه با تثبیت دلار آمریکا پس از افت در جلسه قبل که قیمت طلا را به بالاترین سطح خود در دو هفته گذشته رساند، ثابت ماند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لاریجانی با تاکید بر اینکه باید هزینه اقداماتی مانند ترور را بسیار بالا ببریم، گفت: بدون شک رژیم صهیونیستی و نوکران منافقین در این قضیه دخیل هستند و رژیم اسرائیل قطعاً هزینه سنگینی می‌پردازد همانطور که کل هستی آنها در حال تزلزل است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمال الدین راحمی، دبیر اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان در نشست خبری صبح امروز گفت: اگر قرار است ما برای دانشجویان کشور گامی برداریم نباید فضای موازی کاری صورت می‌گرفت، از این رو بسیاری از نهاد‌ها به ما کمک کردند. وی افزود: شعار آغازین ما در گام اول جشنواره این بود که نخستین جشنواره سلامت را کاملا دانشجویی برگزار کنیم که همین امر صورت گرفت،...

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از ایجاد مرکز لجستیکی عمانی‌ها در ایران خبر داد و گفت: زیرساخت 20 میلیارد دلاری را در بخش ترانزیت کالا داریم.

وب‌گاه الف

تهران امروز با شاخص کیفیت هوای 227 در رتبه نخست شهرهای آلوده جهان قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «الهام علی اف» رئیس جمهور آذربایجان اعلام کرد که کشورش با ارمنستان بر سر افتتاح کریدور زنگزور توافق کرده است که این مسئله شامل ساخت بزرگراه و خط آهن در کریدور یادشده است. دفتر ریاست جمهوری آذربایجان در همین رابطه در بیانیه‌ای اعلام کرد که علی اف با «رجب طیب اردوغان» همتای ترکیه‌ای خود در مورد دیدار سه جانبه خود با «نیکول پاشینیان» نخست وزیر...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران تمام تلاش خود را برای بازگشت به پرسپولیس می کند.

خبرگزاری مهر

قالیباف با بیان این که ذوب آهن اصفهان کمترین بهره مندی از یارانه انرژی و مصرف گاز طبیعی را دارد، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی در جهت تسهیل امور پیش روی صنعت فولاد، آمادگی همیاری لازم را دارد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - استاد دانشگاه امام حسین (ع) ارومیه و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: فتح خرمشهر معادلات نظامی دشمن و پشتیبانانش را برهم زد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود ستایشی روز سه شنبه در شانزدهمین نشست خبری در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه و در نخستین نشست در جمع اصحاب رسانه ابراز امیدواری کرد با دقت و شفافیت کامل در ظرف زمانی مقرر به نتیجه مطلوب برسیم. وی ضمن قدردانی از اعتماد ریاست قوه قضاییه ادامه داد: پیش از این هفت سخنگوی مسلط، فرهیخته و با تعامل در این جایگاه حضور داشتند و امیدوارم بتوانیم پاسخگوی...

خبرگزاری تسنیم

در بحبوحه فروش شدید بازار سهام، ثروت خانوارهای آمریکایی در سال جاری میلادی تا کنون حداقل 5 تریلیون دلار کاهش یافته است. تخمین زده می شود که این ضرر تا پایان سال به 9 تریلیون دلار برسد.

خبرگزاری تسنیم

طبق گزارش مقامات پلیس در آمریکا 4 نوجوان 15 تا 19 ساله در این کشور در تیراندازی‌های جداگانه جان خود را از دست دادند.