پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت امروز (8 خرداد 1403) با حضور خبرنگاران برگزار شد. خاندوزی در این نشست با اشاره به گزارش بانک جهانی رشد اقتصادی ایران را پایدار و تاب‌آور دانست و اعلام کرد: 6 و نیم میلیون نفر از خط فقر خارج شده‌اند.

کالابرگ الکترونیکی خرداد 1403 در قالب طرح فجرانه و احتمالا به اعتبار 220 هزار تومان به هفت دهک اول درآمدی اختصاص پیدا می‌کند.

دنا پلاس جوانان نسبت به دنا پلاس اتوماتیک توربو که گران‌ترین سواری فعلی بازار است، از حیث فنی جلوتر قرار می‌گیرد. موتور EF7P که نسخه ارتقایافته EF7 محسوب می‌شود، حدود 10 درصد بهتر عمل می‌کند و اضافه شدن یکی، دو آپشن جدید به فهرست امکانات رفاهی دنا پلاس جوانان نشان می‌دهد باید آماده ملاقات با محصولی باشیم که می‌تواند با لقب گران‌ترین سواری داخلی روانه بازار شود. دنا پلاس جوانان دقیقا...

ثبت‌نام از متقاضیان خودروهای برقی در شرایطی شنبه گذشته به اتمام رسید که به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت 140هزار نفر در طرح فروش برقی‌ها شرکت کردند.

ستاریان با بیان اینکه تعداد مستاجران کشور به 7 میلیون نفر رسیده است گفت: اگر دولت قصد دخالت در بازار اجاره بها و تعیین سقف را دارد باید ابتدا مسکن های اجتماعی را احداث و سپس در این پروژه ها تعیین قیمت کند.

معاون فنی شرکت بیمه دی با تشریح ارائه خدمات درمانی به ایثارگران گفت: توصیه ما به ایثارگران این است که به مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دی مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی از تلاش مدیر و همکاران مجتمع مس سونگون برای امدادرسانی در پی وقوع سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور شهید و هیات همراه در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

دکتر حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشست مشترک با دکتر محمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر، آخرین اقدامات صورت گرفته برای اجرای تفاهم نامه های مشترک را پیگیری کرد.

روند بازار سهام از ابتدای سال تا به امروز، منفی بوده و شاخص کل بورس با از دست دادن سه کانال مهم به کف دو میلیون واحد نزدیک شده است. به گونه‌ای که حالا بورسی‌ها نظاره گر 23 روز منفی از شروع سال جدید تا ششم خرداد هستند.

رکورد درآمد تپسی در اردیبهشت ماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه ماه قبل آن و یا نسبت به مدت مشابه سال قبل تا 66 درصد افزایش در گزارش عملکرد ماهانه نشان می دهد.

در مرکز امداد شرکت کرمان موتور خدمات امداد، سرویس و تعمیر خودروهای مشتریان به صورت 24 ساعته تحت نظر افراد متخصص و با گارانتی ارائه می شود.

گروه خودروسازی سایپا در تولید اردیبهشت ماه و در قیاس با مدت مشابه سال گذشته رشد 4 درصدی و در تولید روزانه افزایش 2 درصدی را ثبت کرد؛ بر این اساس تمام خودروهای تولیدی به صورت کامل تجاری سازی و روانه بازار شده است.