چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

بانک تجارت با انتشار گزارشی، خدمات تسهیلاتی خود به بخش‌های مختلف اقتصاد ایران اسلامی در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی و شکوفایی اقتصاد کشور تا مقطع پایان بهمن‌ماه را تشریح کرد.

وزیر ارتباطات از ایرانسل، برای تأمین پایدار زیرساخت‌های ارتباطی لازم، همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، تقدیر کرد.

در چهارمین رویداد «جایزه عصر تراکنش» اپلیکیشن بام بانک ملی ایران در بخش «اپلیکیشن‌های بانکی کشور» برگزیده شد.

قرار است تا دقایقی دیگر، مرحله بعدی حراج سکه در مرکز مبادله آغاز شود. این در حالی است که در سه مرحله اخیر، متقاضیان خرید سکه‌های حراجی برای خرید بیش از 26 هزار ربع سکه، بیش از 331 میلیارد تومان از جیب خود خارج و به حساب مرکز مبادله واریز کردند تا در روز‌های آتی، ربع سکه‌های خود را دریافت کنند.

در این مطلب قصد داریم به فروشگاه اینترنتی پیندو و دسته‌بندی کالاهای دیجیتال این مجموعه بپردازیم و ببینیم چرا این فضا در حال حاضر یکی از پرمخاطب‌ترین‌ها در بازار فروش محصولات دیجیتال به حساب می‌آید.

بانک پاسارگاد در ادامه روند پرافتخار خود، در سال جاری نیز هم‌چون سال‌های گذشته علاوه‌بر عرصه‌های داخلی، در عرصه‌های بین‌المللی نیز نماینده شایسته‌ای برای کشورمان بود و موجب سرافرازی و افتخار ایران در سطح جهانی گردید.

با انتخاب اعضای هیأت مدیره گروه خودروسازی سایپا، توسلی‌مهر به عنوان مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا معرفی شد.

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز بازار طلای تهران به 37 میلیون و 200 هزار تومان رسید.

قیمت هر اسکناس دلار امروز در معاملات مرکز مبادله بدون تغییر نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته خرید و فروش شد.

فروش اقساطی J4، T8 و X5 کرمان موتور از فردا 20 اسفندماه در نمایندگی های فروش این شرکت خودروساز آغاز می شود.

آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی، در نوزدهمین جلسه نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن حضور در نمایشگاه «روایت خدمت» این سازمان، پس از بازدید از غرفه بانک دی، در جریان اقدامات و عملکرد این بانک قرار گرفت.

امروز مطالبی همچون غول‌های بورسی در خطر تعلیق!، قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار، کدام نماد‌ها ورود پول هوشمند داشتند؟، صف خرید سنگین و افزایش قیمت در این نمادها، رونمایی از کدال جدید در سال 1403 | باگ‌های کدال رفع خواهد شد؟، بازدهی عالی نماد بانکی و این نماد‌های پالایشی، تحلیل تکنیکال شاخص کل هموزن؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.