چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

بررسی صورت‌های مالی بانک پاسارگاد نشان می‌دهد از مجموع 386 هزار و 357 میلیارد تومان مانده تسهیلات اعطایی این بانک، معادل 80 درصد از این تسهیلات به زیر مجموعه پرداخت شده است.

ورود بازار‌ساز با عرضه و فروش 400 میلیون درهم در سامانه نیما از امروز آغاز شد. این حجم از عرضه قطعا نیاز بازار در ایام پایانی سال را تامین کرده و شواهد بیانگر نزولی شدن قیمت‌ها در بازار است.

رویکرد سازمان امور مالیاتی در سروسامان دادن به صدور دستگاه‌های کارتخوان قابل تقدیر است، اما این در حالی است که شبکه بانکی و شرکت‌های وابسته به بانک‌ها بدون هیچ گونه تذکری از سوی سازمان امور مالیاتی، مشغول توزیع دستگاه‌های کش لس در سطح بازار هستند تا کسب و کار‌ها برای فرار مالیاتی و عدم شناسایی فرآیند کارت به کارت، از کش لس‌ها استفاده کنند.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی که به مناسبت دهه فجر آغاز و با استقبال 13 میلیون خانوار روبه‌رو شده است؛ از روز جمعه هجدهم اسفندماه با واریز شارژ 220 هزار تومانی وارد دومین ماه اجرای خود می‌شود.

هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، بانک مرکزی را مکلف کرد تا رشد ترازنامه بانک‌هایی که تعهدات قانون جهش تولید مسکن را عمل نکنند، کاهش دهد.

مصادف با روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، دکتر امیر خرمی‌شاد، مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران همراه با معاونان خود، در یک حرکتی نمادین با کاشت یک اصله درخت به استقبال بهار رفتند.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان امکانات، توانمندی‌ها و خوشنامی برند شرکت صنایع آموزشی را یک فرصت بی بدیل برای بهسازی و توسعه این مجموعه بیان و تاکید کرد: باید از ظرفیت های عظیم بخش آموزش و پرورش کشور به منظور تقویت برند ملی صنایع آموزشی و احیای این برند استفاده نماییم.

براساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، امتیاز محصولات ایران خودرو در شاخص‌های کیفی اندازه‌گیری شده، بالاتر از متوسط صنعت قرار دارد.

به دنبال استقبال گسترده مشتریان بانک رفاه کارگران، اعطای تسهیلات در قالب طرح "حرکت" این بانک همچنان تداوم دارد.

دارایی موضوع دومین حراج، ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است؛ هر متقاضی مجاز به ثبت سفارش حداکثر 5 قطعه است.

خاندوزی گفت: دستور رئیس جمهور و اهتمام بانک مرکزی این است که علیرغم تنگنا‌ها چاره‌ای نداریم که برای کنترل تورم، جلوی نوسانات نرخ ارز را بگیریم و در این زمینه کنترل انتظارات تورمی و همراهی اجتماعی بسیار مهم است.

اولین رویداد ملی استعدادیابی همراه اول یا همان رویداد کی‌برد برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم با موضوع باز‌سازی توسط آکادمی همراه اول امسال برگزار شد