چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

بر اساس یک نظرسنجی تجاری که نشان داد فشارهای تورمی در حال کاهش است، فعالیت در بخش خدمات هند در ماه فوریه، البته با سرعت اندکی کندتر، ادامه یافت.

در شرایطی که مسافران، دی ماه امسال افزایش قیمت بلیت اتوبوس را شاهد بودند، قرار است در روز‌های آتی دوباره با افزایش قیمت بلیت اتوبوس مواجه شوند و در سفرهای نوروزی مبلغ بیشتری را پرداخت کنند.

در معاملات امروز سامانه نیما از مجموع 333.6 میلیون دلار حواله عرضه شده 236.3 میلیون دلار آن معامله شد.

قرار است که تعداد خدمه پرواز و خلبانان، بال ثابت عربستان سعودی با ورود طرح بومی‌سازی بخش هوانوردی، به مرحله دوم خود راه یابد.

‌حجم تسهیلات تکلیفی و حمایتی بانک صادرات ایران در 11 ماهه 1402 از 474 هزار میلیارد ریال فراتر رفت.

امروز مطالبی همچون افزایش نرخ دلار در مرکز مبادله به کانال 43 هزار تومان، ورود و خروج سهامداران درصدی 16 اسفند 1402، چه کسانی می توانند در حراج سکه شرکت کنند؟، مصوبه ای که به راحتی دور می خورد! | خرید‌های زیر 5 میلیون تومان در بازار پایه تخلف نیست؟، رفاه نمادی برای عدم برگزاری مجمع! | رفاه به فکر رفاه سهامداران هست؟، کدام نمادها حجم مشکوک خوردند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه (6 مارس) پس از افزایش شرط بندی برای کاهش نرخ بهره ایالات‌متحده کاهش یافت اما در بالای سطح 2100 دلار در هر اونس باقی ماند.

رییس اتحادیه قنادان، شیرینی فروشان و کافه قنادی تهران با بیان اینکه قیمت فروش شیرینی شب عید و ایام نوروز تغییری نخواهد داشت گفت: نظارت بر کیفیت و عملکرد قنادی‌ها توسط اتحادیه تشدید می‌شود.

قیمت دلار امروز در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران با روند افزایشی همراه شد.