چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

تأمین مالی خرد از طریق مؤسسات مالی می‌تواند رشد و توسعه کسب‌وکار‌ها را به دنبال داشته باشد، برهمین اساس بانک ایران زمین مرکز نوآوری را در جهت حمایت از کسب و کار‌های نوپا ایجاد کرده است.

تولید صنعتی آلمان برای اولین‌بار از آوریل افزایش یافت؛ هرچند در بخش تولید، تولید مواد شیمیایی، موادغذایی و ماشین‌آلات همگی افزایش یافت اما خودروسازان شاهد کاهش شدیدی بودند.

قیمت جهانی طلا در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار به رکورد دیگری دست یافت زیرا داده‌های مشاغل ایالات‌متحده، انتظارات را مبنی بر اینکه فدرال رزرو آمریکا ممکن است به زودی کاهش نرخ بهره را آغاز کند، افزایش داد.

نفت خام، معاملات روز جمعه را در قیمت پایین تری به پایان برد و تحت تاثیر نگرانی بازار نسبت به دورنمای تقاضای چین، به کاهش هفتگی تن داد.

این اقدام بیشتر فشاری بود که از سوی آمریکایی‌ها جهت کمرنگ کردن حضور ایران در بازار عراق انجام شد و با اعتراض بانک ملی در عراق و پیگیری سفارت در ابتدا به نتیجه نرسید.

تیموری که از دی ماه 1400 مسئولیت مدیریت شرکت سایپا را برعهده گرفته بود امروز با گذشت 2 سال مدیریت سایپا را به توسلی مهر تحویل می‌دهد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از راه‌اندازی مرکز مشاوره مالی این بانک در آینده نزدیک خبر داد.

تمامی بانک‌های کشور برای مشتریان خود تسهیلات و سپرده‌های مختلفی را ارائه می‌دهند در این میان بانک ایران زمین نیز از این مقوله مستثنی نبوده و همیشه در تلاش بوده خدمات بهتری را برای مشتریان خود ارائه دهد.

به دلیل نزدیک شدن به پایان سال و افزایش در تقاضای مشتریان به خصوص در برخی از فعالیت‌ها، شاخص میزان فعالیت‌های کسب‌وکار در بهمن‌ماه بهبود داشته است.

بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به نیابت از وزارت صمت، گروه بهمن در حوزه خودروهای سواری و تجاری توانست مقام نخست خدمات فروش در سال 1402 را بدست آورد.

مجموعه کارخانه های صنعتی رایزکو با ظرفیت تولید سالانه سه تا پنج میلیون قطعه خودرو، عصر روز گذشته با حضور استاندار کرمان و رییس هیئت مدیره رایزکو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم آغاز به کار کرد.

آخرین کنسرت سال 1402 علیرضا قربانی با حمایت توبانک، شعبه مجازی بانک گردشگری، از 23 اسفندماه در سالن هتل اسپیناس پالاس تهران آغاز می‌شود.