چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

بانک تسویه بین‌المللی روز دوشنبه اعلام کرد که بانک‌های مرکزی در سرتاسر جهان در مبارزه برای کنترل تورم در آستانه پیروزی قرار دارند و می‌توان به صورت محتاطانه خوش بین بود.

درحالی رییس سازمان استاندارد از تداوم تولید پژوپارس خبر داد که ایران خودرو اعلام کرد تولید این خودرو امکان‌پذیر نیست. حال امروز رییس سازمان استاندارد از نامه ایران خودرو اظهار بی اطلاعی کرد.

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز بازار طلای تهران 36 میلیون و 600 هزار تومان داد و ستد شد.

بانک مرکزی به تازگی میزان ارز مسافرتی را از 500 یورو به 1000 یورو افزایش داده که فقط به مسافران هوایی تعلق می‌گیرد و به دو شیوه قابل دریافت است.

توافقنامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و شرکت کرمان موتور با حضور معاون ریاست جمهوری و مدیرعامل شرکت کرمان موتور به امضا رسید.

قیمت دلار امروز در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر باقی ماند.

رییس اتحادیه قنادان، شیرینی فروشان و کافه قنادی تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان برای واحدهای درجه یک 170 هزارتومان و برای واحدهای درجه دو 140 هزارتومان تعیین شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با بیان اینکه مقابله با عرضه کالای قاچاق به تقویت تولید ملی منجر خواهد شد، گفت: برخورد قاطعانه در مقابله با فروش هرگونه کالای قاچاق آغاز شده است و ادامه‌دار خواهد بود.

جف بزوس پس از گذشت 2 سال، با کنار زدن ایلان ماسک، دوباره به جایگاه ثروتمندترین فرد جهان بازگشت.

دومین جلسه حراج سکه طلا فردا (16 اسفند ماه 1402) برگزار خواهد شد.

وزیر بازرگانی و صنعت فدرال پاکستان، گوهر اعجاز مدعی شد که پاکستان اقتصاد بزرگ امت اسلامی در 10 سال آینده خواهد بود.