چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

قیمت هر اسکناس دلار امروز در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به روز کاری گذشته بدون تغییر ماند.

از یک میلیون و 296 هزار و 915 متقاضی حائز شرایط اولیه شناخته برای دریافت وام اجاره، فقط به 29 درصد افراد وام پرداخت شده است.

در راستای عمل به تعهدات و الزامات بانک مرکزی، در یازده ماهه نخست سال 1402، بانک کارآفرین به بیش از 5هزار نفر تسهیلات ازدواج و فرزندآوری اعطا کرد.

بانک ملی ایران با هدف اجرای سیاست های دولت سیزدهم درباره کاهش تصدی گری و واگذاری شرکت ها و بنگاه ها، بیش از 51 درصد از سهام شرکت پتروشیمی شازند را در تاریخ 22 اسفند ماه جاری از طریق بازار اول بورس اوراق و بهادار تهران، واگذار می کند.

این خودرو از نظر امکانات رفاهی در حد تیبا و کوییک می باشد.

روزنامه ایران - ارگان رسمی اطلاع رسانی دولت - در شماره هفتم اسفند خود صدور مجوز افزایش قیمت خودرو را تایید کرد و بالاخره به حواشی پایان داد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه انتشار گواهی اوراق سپرده خاص (با سود 30 درصد) تصمیم دولت بود، گفت: اگر در این حوزه دغدغه ای وجود داشته باشد بعد از بررسی مجدد، اصلاحی لازم باشد صورت می‌گیرد.

مالک جدید منچستریونایتد، از جدیدترین خودروی چهار چرخ متحرک گروه اینیوس رونمایی کرد که در دو نسخه الکتریکی عرضه خواهد شد زیرا این میلیاردر بریتانیایی از محدودیت‌های برد در خودروهای سبز انتقاد کرده بود.

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر) گفت: تعرفه شارژ خودروهای برقی همانند تعرفه مشترکان تجاری و با نرخ کیلوواتی 547 تومان محاسبه می‌شود.