سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

شرکت بیمه معلم، با راه‌اندازی و تقویت کمیته سرمایه‌گذاری، رشد90درصدی درآمد سرمایه‌گذاری در 9ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را به دست آورد و سود شرکت نیز طی این مدت، در مقایسه با سود کل سال گذشته، بیش از 7.5 برابر بوده است.

دو سایت 5G همراه اول امروز در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات در یزد افتتاح شد.

تویوتا موتور پیش‌بینی سود عملیاتی کل سال خود را حدود 9 درصد افزایش داد زیرا حجم فروش بالاتر و ضعیف‌تر شدن ین نتایج سه‌ماهه سوم آن را افزایش داد.

دو سایت ارتباطی ایرانسل در شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ استان همدان، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، به بهره‌برداری رسید.

رئیس مجلس در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق ایران و تهران گفت: در حال حاضر در حوزه دام و طیور، ارز 28 هزار و 500 تومانی به ابتدای زنجیره تولید داده می‌شود و از سوی دیگر یارانه به انتهای زنجیره یعنی مصرف‌کننده نیز داده می‌شود.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا قصد دارد در صورت انتخاب مجدد در ماه نوامبر، جنگ تجاری آمریکا و چین را که در اولین دوره ریاست‌جمهوری خود به راه انداخت، تشدید کند.

طبق آخرین آمار گمرک، تعداد خودروهای واردشده قطعی به کشور از مرز پنج هزار دستگاه بالاتر نرفته و از این تعداد نیز تنها حدود هزار دستگاه تحویل مشتریان شده است. حال سوال این است که چرا تحویل چهارهزار خودروی دیگر به مشتری روند عادی خود را طی نکرده است؟

در ایام‌الله مبارک دهه فجر و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بین «شرکت ملی صنایع مس ایران» و «حوزه هنری انقلاب اسلامی» به منظور همکاری‌های مشترک در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و خدمات فرهنگی، تفاهم‌نامه همکاری پنج ساله امضا شد.

امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک دی برای ثبت‌نام در «طرح عرضه مازاد خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی» فراهم شد.

امروز مطالبی همچون توصیه رئیس کل بانک مرکزی به مردم در این روزها، 13 نکته درباره عرضه اولیه فردا، اخبار مهم بورس فردا 18 بهمن، سه نماد با برترین صف خرید، عملکرد بریتیش پترولیوم، اندکی سرمایه گذاران را آسوده خاطر کرد، زمان واریز سود سهام عدالت متوفیان، قیمت خودرو امروز 17 بهمن ماه 1402 + عکس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

فقط در طول یک هفته، بانک‌های آمریکایی اعلام کردند که 41 شعبه خود را در سراسر این کشور تعطیل خواهند کرد.