سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مدیرعامل نوبیتکس با بیان اینکه بانک مرکزی نمی تواند رگولاتور خوبی برای تنظیم‌گری فین‌تک باشد، گفت: نوآوری بدون ریسک غیرممکن است، از این رو باید در ساختار تنظیم‌گری بانک مرکزی بازنگری کرد و یک فرانهاد تنظیم‌گر در تمام حوزه‌های فین‌تک تشکیل داد.

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو ضمن تقدیر از تلاش‌های تیم مدیریت و کارکنان ایران‌خودرو، اظهار کرد: عملکرد متعهدانه و پرانرژی مدیرعامل و ایستادگی وی در برابر فشارهای بیرونی و درونی و ناملایمات در شرایط تحریم، کاملا قابل دفاع و باعث افتخار است. ما از ایران‌خودرو حمایت می‌کنیم تا با حداقل مشکلات مسیر فعلی ادامه یابد.

سود موثر سالیانه صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته آمیتیس به 26.8 درصد رسیده است.

بانک سپه در بخش‌های مختلف نهمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور چشمگیر دارد.

بانک آمریکایی گلدمن ساکس پیش بینی کرد اگر پای اتفاقات دریای سرخ به تنگه هرمز هم باز شود ممکن است قیمت نفت در بازار جهانی تا دو برابر هم افزایش یابد.

همزمان با کاهش تورم در اکثر اقتصادهای بزرگ جهان، افزایش چشمگیر قیمت‌ها همچنان شهروندان ترکیه را آزار می‌دهد و انتظار می‌رود این روند همچنان ادامه‌دار باشد.

شرکت ایران دوچرخ به عنوان زیرمجموعه گروه بهمن با حضور در نمایشگاه موتورسیکلت در شهر آفتاب ضمن رونمایی از محصول جدید خود با نام تریل 230، محصولات خود را در قالب طرح فروش نقدی و اقساطی به مشتریان عرضه خواهد کرد. شرکت ایران دوچرخ با سبد متنوعی از محصولات خود قرار است در نمایشگاه موتورسیکلت که در شهر آفتاب برگزار می شود حضور یابد.

امروز مطالبی همچون سود 6 ماهه این عرضه اولیه 2045 درصد افزایش یافت، قیمت یک گرم طلا چقدر شد؟، افزایش سرمایه‌ای که نصیب سهامداران نشد!، گروه فرآورده‌های نفتی در صدر شاخص ساز ها، رکوردشکنی فروش در هشت نماد، قیمت خودرو‌های سایپا و ایران خودرو چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند شناسایی 4 فقره ملک مازاد در وزارت جهاد کشاورزی و نیرو، کاهش نرخ یورو در مرکز مبادله، عقب گرد 100 هزار تومانی سکه، کاهش بهای طلای سیاه با سیگنال عربستان و کاهش ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال را در بر دارد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با کاهش نسبت به روز گذشته قیمت خورد.

قیمت هر اسکناس یورو امروز در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نسبت به روز گذشته به 46 هزار و 951 تومان رسید.

تداوم مشکل عدم تخصیص ارز و عدم پرداخت تسهیلات و تأمین مالی از سوی بانک‌ها باعث شده تا شرکت‌ها در تأمین مواد اولیه موردنیاز خود به‌شدت با مشکل کمبود نقدینگی روبرو باشند. در این شرایط قوانین گمرک در خصوص محدودیت واردات مواد اولیه بسیاری از شرکت‌ها را دچار نگرانی در تشدید کمبود مواد اولیه موردنیاز طی ماه‌های آتی کرده است.

شرکت بهمن موتور جزییات طرح تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم به ریسپکت2 را اعلام کرد. مشارکت کنندگان این طرح، خودرو خود را زودتر تحویل خواهند گرفت و مابه التفاوت دو محصول نیز به حساب آنها واریز می‌شود.

شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران با هدف معرفی جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات خود در نمایشگاه بین‌المللی قطعات و صنایع وابسته استان مازندران (قائمشهر) حضور می‌یابد.