سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند آغاز عرضه جدید خودرو‌های وارداتی از امروز، سبزپوشی بورس در اولین روز هفته، نوسانات اخیر بازار ارز هیجان کاذب و موج موقت است، طلای سیاه تحت تاثیر فرار نفتکش‌ها از دریای سرخ و حذف یارانه 60 هزار خانوار با ورود به دهک 10 پردرآمدی را در بر دارد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با افزایش یک میلیون و 600 هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته قیمت خورد.

هر اسکناس دلار آمریکا امروز در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر قیمت نسبت به روز کاری گذشته قیمت‌گذاری شد.

اولین یارانه زمستانی دولت در سال جاری با طعم حذف برخی یارانه بگیران همراه شده است. این در حالی است که پیش‌تر معاون وزیر رفاه گفته بود: کسی از یارانه‌بگیران حذف نمی‌شود مگر اینکه جزو 5 درصد درآمدی بالا باشند.

امروز مطالبی همچون تاثیر افزایش نرخ ارز بر طلا بیشتر خواهد بود یا بورس؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو در اولین روز هفته، اخبار مهم برای نماد‌های پالایشی، سهامداران شپنا، شتران و خزامیا خبردار باشند، پیش بینی بورس تا قبل عید نوروز، افزایش ارزش سهام عدالت متوفیان؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

مدرسه دخترانه کیمیای دانش 25 در روستای عثمان‌آباد شهرستان چابهار که به همت گروه مالی گردشگری و دستور مهدی جهانگیری، رئیس این گروه، در راستای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی و امور خیریه ساخته شده، به زودی افتتاح خواهد شد.

مشتریان می‌توانند برای استفاده از خدمات بانکداری مجازی امن پس از مراجعه به شعب و ثبت درخواست خود و نصب و فعال‌سازی نرم افزار بر روی گوشی خود، اقدام به تولید رمز یکبار مصرف برای عملیات مالی و غیرمالی در بانکداری مدرن کنند.

بر اساس خبرهای منتشرشده مشخص شد که بانک یوبی‌اس معاملات صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین را به روی برخی از مشتریان باز می‌کند.

وزارت جهاد کشاورزی شایعات اخیر مبنی بر خرید فقط 4 نان با یک کارت را رد کرد و از برخورد جدی با نانوایان متخلف در این حوزه خبر داد.

قیمت نفت روز جمعه با افزایش تعداد نفتکش‌هایی که در پی حملات هوایی و دریایی آمریکا و انگلیس به یمن، مسیر خود را از دریای سرخ تغییر دادند، یک درصد افزایش یافت.

بیش از سه ماه از سال زراعی جدید گذشته و همچنان دولت و شخص وزیر جهاد کشاورزی به جمعبندی نهایی برای اعلام نرخ رسمی خرید تضمینی گندم نرسیده اند. این در شرایطی است که یک هفته مانده به شروع مهر، خبرها از تعیین نرخ 19 هزار و 500 تومان برای خرید یک کیلو گندم حکایت داشت!

جشنواره زمستانی بیمه دی که با تخفیف روی بسته های مختلف بیمه ای از اول دی آغاز شده است، با استقبال مردم همراه شد.

امروز مطالبی همچون چرا قیمت طلا و سکه در حال افزایش است؟، نرخ یورو در بازار گران شد، کف قیمت بازار‌ها کجا بود؟، کولاک نماد‌های عرضه اولیه، بورسی شدن بیت کوین چه تاثیراتی بر قیمت آن خواهد داشت؟، سه نماد ساینا، پاکشو و شپاکسا رکورد فروش را شکستند!، ارزش پرتفوی سهامداران عدالت 532 هزارتومانی چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.