سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

یارانه نقدی ساعت 24 بیستمین روز ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. اما مدتی است که این فرآیند به گونه‌ای رقم خورده است که برخی سرپرستان از عدم دریافت پیامک یارانه گلایه دارند و نگرانند که از لیست یارانه بگیران حذف شده باشند!

جلسه بررسی پیشرفت انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی به ریاست دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

تفاهم‌نامه همکاری شرکت بیمه معلم و پژوهشکده بیمه با هدف ایجاد زمینه‌های همکاری و استفاده از توانایی‌های علمی و اجرایی طرفین برای ارتقای فعالیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و مطالعاتی امضا شد.

مدیرعامل بیمه سرمد و جمعی از مدیران و معاونین این شرکت در سفر به استان خراسان رضوی با هدف آشنایی و توسعه همکاری‌های دوجانبه، جلسه‌ای با کارگزاران خراسان رضوی برگزار و با آنان گفت‌وگو و تبادل‌نظر کردند.

مهدی ضیغمی معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت و دوچرخه از غرفه ایران دوچرخ بازدید و در جریان آخرین دستاوردهای محصولات این شرکت قرار گرفت.

شرکت نفت ایرانول در آذرماه سال جاری با ثبت فروش 1،301،836 لیتر از محصولات بنزینی با سطوح کیفی بالا (High Grade) توانست رکورد جدیدی در مقدار فروش این محصولات به ثبت برساند.

با کاهش ارزش دلار پیش از انتشار آمارهای تورم در ایالات متحده، طلا بالاتر می‌رود.

قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا، تحت تاثیر نگرانی نسبت به تشدید تنش‌ها در خاورمیانه، صعود کرد.

در مصوبه اخیر شورای رقابت بنا شده تا به خودروسازان اجازه داده شود در صورت افزایش تولید بتوانند خودرو‌های مازاد از برنامه تولید را با قیمت جدید عرضه کنند. معاون وزیر صمت نیز گفته است: وزارت صمت برای جبران زیان خودروسازان چند مسیر را تعیین کرده است.

نماینده مردم شاهین شهر و برخوار و میمه در مجلس با بیان اینکه عدم اجرای قوانین حوزه خودرو توسط دولت پذیرفتنی نیست گفت: وزیر صمت در صورت نیاز به اختیار قانونی بیشتر برای مدیریت بازار خودرو به مجلس اعلام کند.