سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

این اقدام موجب ایجاد فضای سفته‌بازی و افزایش قیمت‌ها به صورت کاذب و غیرواقعی و حبابی شده و می‌تواند از یک سو تفاوت قیمت مبادلاتی با ارزش ذاتی شمش و مسکوکات طلا را تشدید کند و از سوی دیگر، اسباب تضییع حقوق و منافع عامه را فراهم کند.

در کنار ایجاد بستر مناسب برای واردات خودرو‌های برقی با قیمت مناسب در سال آینده، تصمیم امروز تاثیر معناداری در کاهش مصرف بنزین نیز خواهد داشت که منجر به کاهش چشم گیر خروج ارز برای واردات بنزین خواهد شد و از ناترازی ارزی و بودجه‌ای جلوگیری می‌کند.

فرآیند خرید و فروش خودرو، فرآیند زمانبری است که شاید برای عموم جامعه دشوار باشد. اما روش های متعددی بر بستر اینترنت ایجاد شده تا همین فرآیند سخت را به تجربه ای شیرین تبدیل کنند. شرکت مدیریت اطلاعات نوین ارگ که به اختصار به مانا معروف است، پلتفرمی با نام سیگما را راه اندازی کرده است تا در این پلتفرم محصولات صفر و کارکرده کرمان موتور به قیمت بازار خرید و فروش شود.

براساس تفاهم‌نامه‌ای که میان ایران‌خودرو و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به امضا رسید، نیازهای آموزشی کارکنان این خودروساز از طریق منابع آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تامین می‌شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت که ایران خودرو برای خودروی پژو پارس که فاقد استانداردهای 85 گانه است تا نیمه اسفند امسال مجوز تولید دارد و پس از آن برابر قانون عمل خواهد شد.

معاون وزیر جهادکشاورزی موضوع فساد مالی یکی از برندهای واردکننده برنج را تکذیب کرد و گفت: بیش از 120 شرکت واردات برنج انجام داده‌اند. هیچ شرکتی بیش از 15 درصد سهم واردات برنج کشور را در اختیار نداشته است. عملا مبنای ثبت سفارش بعد از سیستمی شدن سقف، سابقه و رتبه بازرگان است و صحبت‌هایی که اخیرا در برخی رسانه‌ها در مورد فساد برند خاصی مطرح می‌شود، صحت ندارد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با کاهش نسبت به روز گذشته 31 میلیون و 850 هزار تومان قیمت خورد.

هر اسکناس دلار آمریکا امروز در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته قیمت‌گذاری شد.

امروز مطالبی همچون قیمت اسکناس دلار و یورو در بازار تهران، ریزش قیمت سکه در یک روز، 3 خبر مهم برای سهامداران پی پاد و نیان، پای مدیران سابق یک بانک به این پرونده باز شد، فردا 11 نماد متوقف می‌شود، ورود بیشترین پول حقیقی به این نماد شیمیایی، میزان دارایی سهام عدالت خود را ببینید، دارایی سهامداران رفاه نصف شد! | حقوقی ها خوابند؟، سهامداران نمادهای پالایشی بخوانند؛ در سایت نبض بورس قرار...

منابع ارزی مورد نیاز واردات خودرو با رعایت ضوابط ارزی بانک مرکزی از محل ارز حاصل از صادرات اعم از کالا و خدمات سرمایه گذاری خارجی با اولویت حمل و نقل عمومی با تأیید سازمان سرمایه گذاری خارجی و سایر منابع مورد تأیید بانک مرکزی تأمین خواهد شد.

با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان، "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران رونمایی شد.

توبانک، شعبه مجازی بانک گردشگری، تسهیلات وام ازدواج و وام فرزندآوری را به صورت غیرحضوری و برخط به مشتریان خود اعطا می‌کند.

فرزین گفت: سکه جدیدی در دستور کار مرکز نشر اسکناس و ضرب سکه بانک مرکزی است که به بازار عرضه می‌شود؛ سکه‌های جدید بدون تاریخ و بصورت تمام بهار آزادی با طرح جدید ضرب شده است.

شرکت بیمه دی با دعوت از سهامداران خود به منظور افزایش سرمایه از مبلغ 5.950 میلیارد ریال به مبلغ 20.000 میلیارد ریال ساعت 14 مورخ 1402/11/1 مجمع عمومی فوق العاده برگزار می کند. همچنین پس از برگزاری مجمع افزایش سرمایه در ساعت 15 همان روز در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده اعضای جدید هیأت مدیره خود را خواهد شناخت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس جزئیات افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان را در سال آینده تشریح کرد.