سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مشتریان طرح سامانه یکپارچه فروش خودرو که موعد تحویل فیدلیتی پرایم آنها اردیبهشت سال آینده است می‌توانند با تقاضای تبدیل به ریسپکت 2 خودروی خود را تا 10 روز دیگر تحویل بگیرند.

شرکت ایران دوچرخ به عنوان زیرمجموعه گروه بهمن با حضور در نمایشگاه موتورسیکلت در شهر آفتاب که از امروز 20 دی ماه 1402 آغاز می‌شود، محصولات خود را در قالب طرح فروش نقدی و اقساطی به مشتریان عرضه می‌کند.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، قیمت خودروها در بیستمین روز زمستان، آیا بورس دماسنج اقتصاد ایران است؟، بورس امروز به سمت صعود می‌رود یا سقوط؟، بزرگ ترین خودروساز دنیا احیا می شود!، بانک جهانی: فرود نرم برای اقتصاد جهانی در سال 2024 بسیار محتمل است، از افزایش سرمایه های جذاب تا تعلیق یک نماد و توقف فعالیت نمادی دیگر؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

شرکت بهمن دیزل شرایط نقدی اعتباری کامیون فورس 6تن کابین خوابدار را به روش نقدی - اعتباری عرضه می‌کند.

با هدف نهادینه سازی فضای رقابتی برای هر خودرو، بر اساس قیمت حداقل سه خودروی خارجی هم رده از نظر کلاس، کیفیت و استاندارد، قیمتی به عنوان قیمت پایه رقابتی توسط وزارت صمت استخراج و اعلام می‌شود.

سامانه هوشمند مدیریت اتباع بانک سپه (سهما)، محصول برتر فناورانه سال جشنواره فینتکس شد و تندیس انتخاب محصول برتر را از آن خود کرد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: با مساعدت‌های صورت گرفته از سوی سازمان ملی استاندارد و بهبودهای اعمال شده در محصول دنا، بیش از هشت هزار دستگاه از این خودرو شماره‌گذاری و تحویل مشتریان خواهد شد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با افزایش نسبت به روز گذشته قیمت خورد.

تندیس محصول برتر بانکی و مالی در نهمین رویداد تراکنش ایران با رای هیات داوران جشنواره محصولات برتر این رویداد به بانک تجارت اهدا شد.

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران بر ضرورت تمرکز بر طراحی و پیاده سازی مدل‌های تاب آوری در نظام بانکی تاکید کرد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با اعلام فراخوانی و با هدف توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور، از محققان و شرکت‌های دانش‌بنیان، دعوت به همکاری کرد.

بانک سپه مبلغ 249 هزار و 332 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در قالب طرح جهش تولید مسکن شامل ودیعه مسکن شهری، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و حوادث قهری به 145 هزار و 861 واحد مسکونی اختصاص داده است.

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفته است: برخی از ایثارگران مشمول دریافت خودرو از شرکت سایپا در تأمین مابه التفاوت وجه خودرو شاهین با مشکل مواجه بودند به همین منظور درخواست داشتند که خودرو ارزان قیمت‌تر کنار خودرو شاهین قرار بگیرد.