سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

محتوای زرد در فضای اقتصادی زردنویسی سعدوندی تنها به حوزه‌های ارز، پول و بانک، تجارت و انرژی محدود نبوده است و مروری گذرا به صفحه شخصی وی در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد دائماً وی در حال تولید محتوای زرد در فضای اقتصادی کشور است

قیمت طلای جهانی در معاملات امروز سه‌شنبه که به دلیل تعطیلی‌ها کاهش یافته بود، افزایش یافت، زیرا دلار آمریکا و بازده اوراق قرضه به دلیل چشم‌انداز رو به رشد کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در اوایل مارس سال آینده تضعیف شدند.

از ژانویه 2024 بانک مرکزی عراق مصوب کرده برای معاملات داخلی خرد و کلان باید از پول رایج این کشور یعنی دینار استفاده شود و نباید از ارزهای دیگر استفاده کرد که این موضوع نیز مشکلاتی را برای تجار ایرانی در عراق به وجود می‌آورد.

در برنامه تست و بررسی محصولات ایران خودرو که روز گذشته برگزار شد، استایل زیبا، قدرت و شتاب و کیفیت شاین مکس در دو نسخه بنزینی و هیبریدی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

خبرنگاران تخصصی خودرو، طراحی، قوای محرکه و قیمت را از مزایای رقابتی هایما 8S از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو برشمردند.

شماری از رسانه‌های تخصصی خودرو، در برنامه تست و بررسی چهار خودرو از محصولات ایران خودرو از جمله هایما 7X حضور یافتند و این محصول را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

بانک ملی ایران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت محترم مبنی بر خروج بانک ها از بنگاه داری، 49 شرکت تحت اختیار و زیر مجموعه خود را آماده واگذاری و فروش کرده است.

معاون وزیر اقتصاد از غرفه ایرانسل در هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل بازدید کرد.

با گذشت نه ماه از سال و آغاز فصل سرد سال، بررسی آمار رسمی از تحولات بازار مسکن شهر تهران نشان می دهد در آخرین هفته های پاییز، دادوستد مسکن در رکود به سرد می برد و متقاضیان صرفا از نوع تبدیل به احسن هستند.

بانک دی، در راستای اجرای ماده 16 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و همچنین برنامه تحول این بانک، آگهی مزایده فروش نیروگاه برق دماوند را منتشر کرد.

از نسخه جدید سامانه فرصت‌های شغلی ایرانسل با هدف دسترسی مستقیم کارجویان به موقعیت‌های شغلی در اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در نمایشگاه تلکام 2023 رونمایی شد.